Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud


Ämnesstartare

Förresten, om jag testar att få stånd när förhuden är tillbakadragen, då borde väl min förhud som jag har för mkt utav "sprida ut sig lite mer" om man säger? >.< Inte bli som en jävla ring eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch fyfan vad vidrigt, får fan rysningar när jag läser vad du skriver. Får väl omskära dig eller något, blir ju inte mindre äckligt för det men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det som inte blir mindre äckligt om jag omskär mig? [shake]
känner mig förvirrad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan liksom inte hjälpa att jag har detta problemet .. [sad]


   
SvaraCitera

shallewalle:

Någon som vet om det finns någon risk att min förhud spricker om jag gör som jag sa?

Om det bara är lite så går det att töja, men töj inte så att det gör för ont för det kan spricka. Annars, gå till UM, du kmr antagligen få en kräm som kmr hjälpa eller så kmr du få operationstid.
Jag fick kräm men va too bad case så funka inte för 5 öre men du kanske har mer tur med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tog alltså bara bort en bit av förhuden då eller gjorde du en omskärelse?

Hur lång tid tog det innan "värken" försvunnit helt? och stygnen


   
SvaraCitera

shallewalle:

Du tog alltså bara bort en bit av förhuden då eller gjorde du en omskärelse?

Tog bort allt.

shallewalle:

Hur lång tid tog det innan "värken" försvunnit helt? och stygnen

1. Värken försvann efter typ 2 timmar, va ifs ett helvete under den tiden men är i slut ändan helt klart värt.
2. Stygnen försvinner efter 10 dagar tror jag det kmr fortfarande vara ett sår i typ 3-4 veckor. Sen tar det flera månader innan det blir helt bra. Mitt är inte helt bra än och jag gjorde det för ganska precis 3 månader sen.
3. Använd citat knappen


   
SvaraCitera

Marona:

usch fyfan vad vidrigt, får fan rysningar när jag läser vad du skriver. Får väl omskära dig eller något, blir ju inte mindre äckligt för det men..

Du ger oss inte direkt bättre självförtroende i frågan :/


   
SvaraCitera

fade:

Tog bort allt.

jag skulle också vilja göra det men vågar inte. känns pinsamt att låta okända människor hålla på med min kuk 🙁


   
SvaraCitera

enkaka:

jag skulle också vilja göra det men vågar inte. känns pinsamt att låta okända människor hålla på med min kuk 🙁

haha 😛 va inge farligt, klart det kändes lite konstigt men va inte pinsamt. Bara att tänka att det är nått dom gör varje dag å du kmr aldrig träffa dom nå mer. Ifs, han som undersökte mig på UM såg jag på stan nån dag efter xD fast sa såklart inte hej eller nått xP tror inte ens han får göra det eftersom han har tystnadsplikt... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämen! jonathan har du trång förhud!


   
SvaraCitera

ehm, trång förhud? du är oskuld va?


   
SvaraCitera

enkaka:

Du ger oss inte direkt bättre självförtroende i frågan :/

Skit i henne. Hon har alltid varit bitter på det här forumet.

shallewalle:

Ska töjja järnet i ca. 1 vecka nu 😀 hahaha [cool]

Jag hade själv liknande problem innan men inte nu längre. När jag förlorade oskulden som 17åring så tvångs-töjdes skiten, haha [bigsmile] Fast det var ju inte det skönaste jag varit med om kan jag tillägga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Tog bort allt.

Är det värt det då? 🙂 Hur känns det nu efter 3 månader? Du ångrar dig ingenting eller så?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chryseus:

När jag förlorade oskulden som 17åring så tvångs-töjdes skiten, haha [bigsmile]

Hur trång förhud hade du innan då när du hade stånd? Avbröt du direkt då eller fortsatte? haha [cool]


   
SvaraCitera

shallewalle:

Hur trång förhud hade du innan då när du hade stånd? Avbröt du direkt då eller fortsatte? haha [cool]

För mig gick det typ inte alls. Men efter första sexet (trodde att det skulle funka med kondom ändå) så gick det bättre och bättre för varje dag[y]. Jag har nog aldrig njutit så mycket av smärta som då iaf, bästa sättet att få saken löst liksom .. det gjorde inte jätteont men det kändes.

Borde höra av mig och tacka tjejen har jag kommit på i efterhand [cool]

Men som sagt, gå till doktorn istället.


   
SvaraCitera