Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud ?


Ämnesstartare

Hampie:

Skulle inte rekommendera någon att ta bort förhuden om det inte behövs. I det här faller låter det inte som om den är så trång 😛 Eller du kanske bara snittade? Jag opererade bort min i oktober.. det var inte en trevlig upplevelse.

Jao, jag bara snittade. eller ja, för min del slets den av och efter att nästan ha förblött i ambulansen så sydde dom ihopp det motsvarande så som det skulle varit om dom snittade. 10 stygn. Såg rätt simpelt ut efteråt nästan som nått jag hade kunnat göra i syslöjden faktist. Men när stygnen var borta så synns det inte alls. Dock har jag märkt att just där stygnen var så är jag extra känslig, till det bättre tom. Så ifall någon kille vill ha det skönare i sänghalmen, slit av frenolium! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

epsin:

ao, jag bara snittade. eller ja, för min del slets den av och efter att nästan ha förblött i ambulansen

AAJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

AAJ!

Så sa jag också, fast med längre utdraget A. [smile]
Numera har jag lite fobi för trånga tjejer[chocked]


   
SvaraCitera

Hampie:

Den var för trång :3.

Är det bättre eller sämre nu?Alltså gör det en stor skillnad från att ha och inte ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Är det bättre eller sämre nu?Alltså gör det en stor skillnad från att ha och inte ha.

Min gick inte att dra ned över huvud taget, så jag har inte så mycket att jämföra med. Men jag har fått trevligare orgasmer i alla fall och numera kan jag stå och kissa lättare (för nu kan jag sikta O_O).


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera