Aviseringar
Rensa alla

Transeuxell tjej, svårt att hitta kille.


time
 time

Trevlig-Snubbe: Det jag sa var att killar som söker en tjej söker en tjej som har en vagina och inte en kuk mellan benen, sen finns det e killar som skulle kunna tycka att en tjej med kuk är nice.

Men alla killar som söker en tjej är inte heterosexuella eller cisnormativa. Glad

Trevlig-Snubbe: På vilket sätt har jag skammat en transperson?

Kommentarer som att transpersoner ska behöva gömma undan sitt förflutna, inte vara öppna med hur det står till för att bli accepterade osv in absurdum är inte ok. 


   
SvaraCitera

time:

Men alla killar som söker en tjej är inte heterosexuella eller cisnormativa. Glad

Jag har inte sagt det heller. Glad Självklart finns det alla möjliga typer av människor med olika sexuella preferenser osv. Glad

time: Kommentarer som att transpersoner ska behöva gömma undan sitt förflutna, inte vara öppna med hur det står till för att bli accepterade osv in absurdum är inte ok.

Ja okej, det jag skrev var nog dumt men jag har aldrig menat så att man inte ska säga till sin partner att man är trans för det tycker jag att man ska göra. Så jag ångrar att jag skrev som jag skrev men varför fick bara jag tillsägelse? Det var inte ens jag som började (även om det är lika dumt att fortsätta). Aningen orättvist tycker jag att det är.


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe: Det var inte ens jag som började (även om det är lika dumt att fortsätta). Aningen orättvist tycker jag att det är.

Jo, du började:

Trevlig-Snubbe: Förlåt men en kille som vill ha en flickvän vill ju ha en flickvän med fiffi mellan benen, inte en k*k, inte jättekonstigt att han inte är intresserad då.

Sedan hoppas jag att alla som skrivit transfobt i den här tråden tar till sig varningen. Tillsägelsen gäller alla.


   
SvaraCitera

time:

Jo, du började:

Såhär skrev SAAB först, isf både både han Och jag få tillsägelse. Men ja, det var hursomhelst fel av mig.

SAAB:
Och sen efter operationen kanske det kan vara bra att vara tyst om sin bakgrund xD

Förlåt SAAB, jag hoppas att du förlåter mig. Det är inget personligt mot dig, du är en riktigt trevlig kille! Glad
Vilken skit jag är som golar. Du får gola tillbaka isf.

time: Sedan hoppas jag att alla som skrivit transfobt i den här tråden tar till sig varningen. Tillsägelsen gäller alla.

Uppfattat!


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe:

Såhär skrev SAAB först, isf både både han Och jag få tillsägelse. Men ja, det var hursomhelst fel av mig.

Förlåt SAAB, jag hoppas att du förlåter mig. Det är inget personligt mot dig, du är en riktigt trevlig kille! Glad
Vilken skit jag är som golar. Du får gola tillbaka isf.
Uppfattat!

Jo, men du började. Tillsägelsen gäller dock alla och jag borde ha skrivit era inlägg och inte dina!


   
SvaraCitera

time:

Jo, men du började. Tillsägelsen gäller dock alla och jag borde ha skrivit era inlägg och inte dina!

Okej, jag förstår. Jag ska inte göra om det. Dock motsäger jag mig fortfarande att det jag har skrivit är transfobiskt, för jag har inget emot transpersoner. Sen att det kanske kan uppfattas som ''transfientligt'', kan jag köpa, det är iaf en bättre beskrivning enligt mig.

Men nu ska jag hur som helst inte skriv dumma saker utan vara en snäll pojke. Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

Trevlig-Snubbe: Dock motsäger jag mig fortfarande att det jag har skrivit är transfobiskt, för jag har inget emot transpersoner.

Om någon inte vet bättre kan han eller hon uttrycka sig transfobiskt helt utan att förstå det. =) Transfobt är ordet som används då. Huvudsaken är ju att du tar till dig och inte upprepar det. Jag förstår helt och hållet att det inte alls var menat som det sen kom ut.


   
SvaraCitera

time:

Om någon inte vet bättre kan han eller hon uttrycka sig transfobiskt helt utan att förstå det. =) Transfobt är ordet som används då. Huvudsaken är ju att du tar till dig och inte upprepar det. Jag förstår helt och hållet att det inte alls var menat som det sen kom ut.

Sant. =)
Ah okej. Nejdå, jag ska hålla mig undan från det.
Tack för förståelsen. =D


   
SvaraCitera