Aviseringar
Rensa alla

transfober hur fan tänker ni


pommes045:

Fast du kan fortfarande va tjej även om du har kuk

Beror på hur man ser på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Beror på hur man ser på det

Och jag ser det på rätt sätt


   
SvaraCitera

pommes045: Vad e en manskropp då och vad e ett manspsyke och varför kan du inte ta mig på allvar

För att kvinnokönet är väldigt enformigt och utsedd för att föda och omhänderta småbarn och därför "hardwired" att omedvetet som medvetet att utleva de kvinnliga instinkterna. Mäns psyke är väldigt flexibelt till den grad att antar sig själva för kvinnor. Ungefär som kattens instinkt att jaga trots det att den är tam. 

Jag tar inte någon allvarlig som utger sig inneha egenskaper som är så pass hårdkodade. För respektens skull undanhåller jag mina åsikter och refererar personer till det de vill bli kallade för.  Det betyder inte att jag tror dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliuqzth:

För att kvinnokönet är väldigt enformigt och utsedd för att föda och omhänderta småbarn och därför "hardwired" att omedvetet som medvetet att utleva de kvinnliga instinkterna. Mäns psyke är väldigt flexibelt till den grad att antar sig själva för kvinnor. Ungefär som kattens instinkt att jaga trots det att den är tam. 

Jag tar inte någon allvarlig som utger sig inneha egenskaper som är så pass hårdkodade. För respektens skull undanhåller jag mina åsikter och refererar personer till det de vill bli kallade för.  Det betyder inte att jag tror dem. 

Men kan du inte för att undantag och inte va så respektfull nu då och säga dina åsikter


   
SvaraCitera

pommes045:

Och jag ser det på rätt sätt

Gillar hur du alltid anser att dina åsikter e de rätta och alla andra har fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Gillar hur du alltid anser att dina åsikter e de rätta och alla andra har fel

Alla andra har inte fel och jag vet att jag säger saker som inte stämmer heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliuqzth:

För att kvinnokönet är väldigt enformigt och utsedd för att föda och omhänderta småbarn och därför "hardwired" att omedvetet som medvetet att utleva de kvinnliga instinkterna. Mäns psyke är väldigt flexibelt till den grad att antar sig själva för kvinnor. Ungefär som kattens instinkt att jaga trots det att den är tam. 

Jag tar inte någon allvarlig som utger sig inneha egenskaper som är så pass hårdkodade. För respektens skull undanhåller jag mina åsikter och refererar personer till det de vill bli kallade för.  Det betyder inte att jag tror dem. 

Och sen så spelar det ingen roll för en transkille att kvinnokönet medvetet Eller omedvetet följer kvinnliga instinkter när dom e killar/män


   
SvaraCitera

pommes045: Och sen så spelar det ingen roll för en transkille att kvinnokönet medvetet Eller omedvetet följer kvinnliga instinkter när dom e killar/män

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliuqzth:

Ok.

Så vet inte varför du tog upp det?


   
SvaraCitera

pommes045: Så vet inte varför du tog upp det?

För att jag ville se motargumentet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliuqzth:

För att jag ville se motargumentet.

Varför då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliuqzth:

För att jag ville se motargumentet.

Förresten så sur du fel för det e ont alls så att kvinnor bara tar hand om barn och ska föda


   
SvaraCitera
Hando

pommes045: säger jag att jag e kille så e jag ju det och då spelar det fan inte nån roll vilket jävla könsorgan jag har mellan mina ben

Om du är född som kille och inte gjort korrigerande operationer så är du kille.
Om du är född som tjej och inte gjort korrigerande operationer så är du tjej.

Sen vad personen identifierar sig som skiter jag fullständigt i. Det är inte relevant för mig att veta.
Ser folk ut som en kille eller tjej, kommer jag ta personen som det som verkar stämma in.
Om personen svarar "CIS!!! Jag kanske har kuk och ser ut som en kille men identifierar mig själv som tjej!!!" är det hans och bara hans problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Om du är född som kille och inte gjort korrigerande operationer så är du kille.
Om du är född som tjej och inte gjort korrigerande operationer så är du tjej.

Sen vad personen identifierar sig som skiter jag fullständigt i. Det är inte relevant för mig att veta.
Ser folk ut som en kille eller tjej, kommer jag ta personen som det som verkar stämma in.
Om personen svarar "CIS!!! Jag kanske har kuk och ser ut som en kille men identifierar mig själv som tjej!!!" är det hans och bara hans problem.

Fan va tråkig du e, transpersoner e ju födda som tex jag ja e ju född som kille bara det att jag jag född som en transkille


   
SvaraCitera

pommes045: Varför då

För att förstå människor.

pommes045: Förresten så sur du fel för det e ont alls så att kvinnor bara tar hand om barn och ska föda

Ok.


   
SvaraCitera