Aviseringar
Rensa alla

Transformers 3?


Jonnybravo91:

Att Michael Bay får lov att fortsätta göra filmer är beviset på att det inte finns någon Gud.

Haha... !!!

stereo total:

Va? Vart är länken till blogg?

Den saknar du va? 😉 om du vill så kan jag väll göra en ny tråd bara för dig;)


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Den saknar du va? 😉 om du vill så kan jag väll göra en ny tråd bara för dig;)

Mhm. Ser fram emot det!


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Den saknar du va? 😉 om du vill så kan jag väll göra en ny tråd bara för dig;)

Please do. Det var flera timmar sen jag låste en tråd sist.


   
SvaraCitera

stereo total:

Mhm. Ser fram emot det!

As you wish my queen... 🙂 kommer senare under dagen:) Ska skriva ett stort OBS: För "Stereo Total, min trogna bloggföljare". 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

Please do. Det var flera timmar sen jag låste en tråd sist.

Kan du låsa trådar?


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Kan du låsa trådar?

Vad tror du "M" står för? [shake]


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

As you wish my queen... 🙂 kommer senare under dagen:) Ska skriva ett stort OBS: För "Stereo Total, min trogna bloggföljare". 🙂

Tackar. Kommer att hålla ögonen öppna!


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Vad tror du "M" står för?

Hah, ursäkta mig min herre... Såg inte M:ett... Men ja iom att jag har din uppmärksamhet nu får jag skriva i typ inlägg där jag har text från min blogg så här : Källor: "Från min blogg på nattstad"?


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Hah, ursäkta mig min herre... Såg inte M:ett... Men ja iom att jag har din uppmärksamhet nu får jag skriva i typ inlägg där jag har text från min blogg så här : Källor: "Från min blogg på nattstad"?

Öhm... Jag tror inte att jag riktigt säkert förstår vad du menar nu...

Men... Att använda din egen blogg som källa är precis samma sak som att använda dig själv som källa och det funkar inte i en faktabaserad diskussion. [shake]

Eller om du menar att du kommer i vissa inlägg avsluta inlägget med en länk eller en hänvisning med namn osv till din egna blogg, så är det lite av en gråzon. Är det så att du länkar eller whatever av kommersiellt syfte (för att få så många som möjligt att besöka din blogg, för att då höja ditt besökarantal och därigenom tjäna mer på reklamintäkter) så strider det mot reglerna och kommer redigeras bort och om det sker upprepade gånger kommer du att varnas för det.

Om du å andra sidan tar någon text rakt av från din blogg eller whatever, och skriver som källa typ "detta är från min blogg", utan någon mer namnanvisning eller länkning, så ser jag inte något fel med det.

Det är en väldigt stor bedömningsfråga utefter layouten av din blogg, anledningen till att den nämns och i vilket sammanhang den har nämnts.

Som exempel, någon som startar en tråd eller en massa inlägg innehållande typ "Kolla min nya blogg, den handlar om vampyrer och zombies, omfg, http://www.Zombies+Vampires=Superfuntime.nu" kommer raderas/låsas på en gång.

Vilken wall o' text det blev. Har du fler frågor eller åsikter om detta, föreslår jag att vi fortsätter detta över pm, så vi inte helt sabbar din tråd. [smile]


   
SvaraCitera

1an sög och tvåan sög.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Kollade in trailern för några dagar sen, tror ni filmen kommer bli lika bra som de föregående...

Om du längtar jättemycket kan du alltid titta på detta.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

hah, gillar du inte FOX?

slätstruken som bara går på sitt utseende känns det som osv.


   
SvaraCitera

den_fete:

1an sög och tvåan sög.

Neej, va fan:O hur kan du säga så?:(
Hur kan du kolla på en uppföljare om ettan var dålig:S

Les voleurs:

Om du längtar jättemycket kan du alltid titta på detta.

hahah va fan neeej!


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

hahah va fan neeej!

samma sak.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

samma sak.

Långt ifrån!


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Långt ifrån!

Förlåt, transformers är ju 2 timmar längre såklart.


   
SvaraCitera