Aviseringar
Rensa alla

transsexuell och homosexuell?


pommes045:

Okej tack för svaret

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällasvara:

🙂

Glad


   
SvaraCitera

pommes045:

Vaddå störning?

https://en.wikipedia.org/wiki/Gender_dysphoria  

gender dysphoria = könsidentitetsstörning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gender_dysphoria  

gender dysphoria = könsidentitetsstörning

Det står ju att det e avskaffat i sverige 
Och sen e det inte så snällt av dig och komma och säga att jag e störd typ


   
SvaraCitera

pommes045:

Det står ju att det e avskaffat i sverige 
Och sen e det inte så snällt av dig och komma och säga att jag e störd typ

gör det, vart (så jag kan läsa det)? Måste jag missat, any whoo så är det fortfarande en störning som gör att man blir så? Vad då inte snällt? Så det är elakt till någon med en ätstörning att säga att den har en störning? Nej. Och du vet ju inte äns om du är trans? Det är ofta människor tror att dom är trans men efter att ha gått till en psykolog ett tag så inser dom att det inte var en könsidentitetsstörnign utan andra problem dom hade. Säg inte att du är transa när du inte är säker.


   
SvaraCitera

så om jag förståt det rätt så vill du vara homosexuell men du är attraherad till tjejer? Skeptisk


   
SvaraCitera

Du vet du vad. Jag har också haft idéer när jag var ung som du. Det du beskriver låter mer som att du är bisexuell än någonting annat. Som HanDenDärNissen sa är man osäker på vem man är i tonåren (både tidigare och senare) så det hör till. En homosexuell attraheras bara av samma kön, en bisexuell attraheras av båda könen.
Du ska vara ta det lugnt, fundera, gå till en psykolog eller sociolog och prata ut dig, det känns alltid bättre även om man just nu är skeptisk, funkar kanske inte på alla men något brukar kännas bättre i vart fall.


   
SvaraCitera

det är lugnt, det kallas dubbelpanering och är inget ovanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
så om jag förståt det rätt så vill du vara homosexuell men du är attraherad till tjejer? Skeptisk

Nej asså jag e tjej nu och e homosexuell men jag kanske e transsexuell och då e jag ju kille och attraherad till tjejer men då blir jag ju inte homosexuell längre men jag vill vara homosexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Du vet du vad. Jag har också haft idéer när jag var ung som du. Det du beskriver låter mer som att du är bisexuell än någonting annat. Som HanDenDärNissen sa är man osäker på vem man är i tonåren (både tidigare och senare) så det hör till. En homosexuell attraheras bara av samma kön, en bisexuell attraheras av båda könen.
Du ska vara ta det lugnt, fundera, gå till en psykolog eller sociolog och prata ut dig, det känns alltid bättre även om man just nu är skeptisk, funkar kanske inte på alla men något brukar kännas bättre i vart fall.

Asså grejen e att jag vara attraheras av andra tjejer och jag e tjej själv men asså jag knaske e transsexuell och e kille men då så kommer jag ju inte va homo längre men jag vill ju va homo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
det är lugnt, det kallas dubbelpanering och är inget ovanligt

Panering? E det inte sånt man har på nuggets


   
SvaraCitera

Är du bara 12 år gammal så tycker jag att du istället för att fundera över om du är bög eller transsexuell istället skaffar dig en hobby och skjuter dessa frågor på framtiden. Förr eller senare kommer du ändå automatiskt till insikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:
Är du bara 12 år gammal så tycker jag att du istället för att fundera över om du är bög eller transsexuell istället skaffar dig en hobby och skjuter dessa frågor på framtiden. Förr eller senare kommer du ändå automatiskt till insikt!

Fast jag e inte bög 


   
SvaraCitera

pommes045:

Fast jag e inte bög 

Du skriver ju...

pommes045: men liksom jag vill ju vara homo... 

???


   
SvaraCitera