Aviseringar
Rensa alla

Trasig och sårad


Ämnesstartare

Min pojkvän sade i helgen att han ville ta en paus. Att han inte vet om han älskar mig längre, och att han behöver tid att tänka. Detta har gjort att jag blivit helt trasig, jag gråter hela tiden och måste tvinga mig själv att inte ringa honom. Jag vet inte vad jag ska göra, har aldrig känt mig såhär maktlös. För jag älskar honom. Mycket. Mer än jag har älskat någon kille förut. Och jag kan verkligen inte förstå hur han inte kan vara lika säker som jag.

Jag har så många frågor som jag vill ställa honom, men vet att jag måste vänta på honom och låta honom höra av sig först. Men det är så sjukt svårt! På mindre än ett dygn har han gått ifrån att vara den enda personen jag kan prata med om precis allting, precis när som helst, till att vara den enda personen i världen jag inte får prata med. Någon som varit med om liknande, och som kanske har några tips?


   
Citera

Ät choklad


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

Någon som varit med om liknande, och som kanske har några tips?

Tula:

Ät choklad

Choklad bollar.

Kolla på den här videon:


   
SvaraCitera

Bajwa:

Choklad bollar.

Eller chokladbollar. Aa, förlåt, var tvungen.
Fast näe, inte chokladbollar, dra i dig något riktigt ordentligt! En vanlig hederlig Marabou kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

provat det. gråt-ät-snora=inte superuppmuntrande. Men tack ändå


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

Jag har så många frågor som jag vill ställa honom, men vet att jag måste vänta på honom och låta honom höra av sig först.

Med tanke på att detta för dig kommit som en blixt från klar himmel och du känner att det gått från en dag till en annan, så är han för fan skyldig att svara på alla dina frågor innan han bara sticker iväg och lämnar dig. Det tycker jag du har all rätt att kräva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.. det har du nog rätt i, men å andra sidan så är jag så rädd för att allt bara ska bli värre.


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

provat det. gråt-ät-snora=inte superuppmuntrande. Men tack ändå

Kolla på videon.

Att äta beroende på hur man mår är inte bra, pratar med erfarenhet.


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

Ja.. det har du nog rätt i, men å andra sidan så är jag så rädd för att allt bara ska bli värre.

Du kan ju inte släpa dig själv i skiten för att få tillbaka honom. Han lämnade dig i totalkaos och kräver en paus utan att du får ställa tillräckligt med frågor och för att för din egen del förstå vad som gått fel. Det behöver du ju för att gå vidare. Om du formulerar dig riktigt bra i ett sms om att du behöver det för att kunna komma över och förstå det här, då du nu mår så dåligt just av att inte förstå vad som hänt, så tror jag nog du kan övertyga honom.

Använd bara inte en aggressiv ton som jag gör liksom, men tycker han låter sjukt egoistisk när ni ändå haft ett förhållande där ni älskat varandra och han lämnar dig så där. Om jag nu bara utgår ifrån din sida av historien.


   
SvaraCitera

Ja, har varit med om detta flera gånger. Det är jobbigt, bara att härda ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Kolla på videon.

gjort. kändes som att bli uppläxad, fast av en människa som faktist vet vad han pratar om... Men grejer är den, att det jag hade väntat mig var att få en massa svar på folk som varit med om samma grej som mig, och som det sedan gått asbra för. Jag vill att folk ska säga att deras pojkvänner kom tillbaka, och de levde lyckliga i alla sina dagar. Ungefär som när man frågade sin pappa om det finns spöken under sängen när man var liten, bara för att man vet att pappa kommer krama om en och säga men gumman, det finns inga spöken. Tröst.

Jag antar att jag är ganska desperat över att inte behöva vara ledsen längre, för man tröttnar efter ett tag


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

Jag antar att jag är ganska desperat över att inte behöva vara ledsen längre, för man tröttnar efter ett tag

All din lycka hänger över en person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

All din lycka hänger över en person?

Ja. jo jag antar det. Jag hatar mig själv för att det blivit så, för jag trodde verkligen inte att jag var den som blev helt beroende av en människa


   
SvaraCitera

Bajwa:

pratar med erfarenhet.

givande konversation?


   
SvaraCitera

duvethonbrunetten:

Min pojkvän sade i helgen att han ville ta en paus. Att han inte vet om han älskar mig längre, och att han behöver tid att tänka.

Han har säkert träffat en annan tjej eller helt enkelt tröttnat på ert förhållande.

duvethonbrunetten:

Och jag kan verkligen inte förstå hur han inte kan vara lika säker som jag.

Tja folk växer upp, träffar nya människor och får nya erfarenheter. Det är det svåra med förhållanden eftersom människor är olika och det är svårt att tajma det rätt.

duvethonbrunetten:

Jag har så många frågor som jag vill ställa honom, men vet att jag måste vänta på honom och låta honom höra av sig först.

Strunta i honom bara. Det kommer inte att löna sig och han har givit dig precis så mycket information som han tycker att han vill ge dig.

duvethonbrunetten:

Någon som varit med om liknande, och som kanske har några tips?

Jo den har man ju åkt på ett par gånger.
Dock fick jag reda på det efter att tjejen vart otrogen ett antal gånger så tycker att du kanske har tur.

Det är inte mycket du kan göra just nu. Vet att det är mycket svårt men föreslår att du gör något annat av ditt liv. Gör något kul med kompisar eller familjen. Det kommer fler killar och du kommer alla gånger att känna samma sak igen, trots att det verkar omöjligt just nu.


   
SvaraCitera