Aviseringar
Rensa alla

Trasiga jeans


Ämnesstartare

Image

Vad tycker ni om det? snyggt eller fult? Är det okej med "hål" eller ska det bara vara revor/slitningar isåfall?

jag tycker det är skitsnyggt på andra men när jag
tar på mig det känner jag mig som en trashig slampa [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

det är skitfult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är snyggt!:D Hål tycker jag ser lite konstigt ut... men revor är snyggt, bara de inte är för stora.
Man ska nog ha ett par tights under byxorna för att undvika risken att se alltför bar ut liksom...
Många som ser ut så på min skola och jag önskar att jag hade mod att se ut så men det skulle inte funka![rolleyes]


   
SvaraCitera

jag föredrar hela jeans


   
SvaraCitera

Känns lite löjligt att köpa färdig trasiga jeans. Mycket mer 1337 att ta sönder dom själv genom att typ slåss mot en hund eller handla i knivslagsmål eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart man ska rippa dom själv!:D
På alla möjliga sätt![badgrin]
Det blir mykt mer personligt då! 🙂


   
SvaraCitera

Det är rätt snyggt på rätt person, som med allt annat.


   
SvaraCitera

Som massgrav sade.
Sedan är det förstås fusk att ha sönder dem på något annat sätt än genom naturligt slitage.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovefool:

Det är klart man ska rippa dom själv!:D

Yes, det har jag gjort också. Fan va korkat att köpa färdigtrashade jeans [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovefool:

Jag tycker att det är snyggt!:D Hål tycker jag ser lite konstigt ut... men revor är snyggt, bara de inte är för stora.

Får tillbaka minnena från mina jeans i typ... 5an-6an - det var verkligen trasiga [bigsmile] Revor på framsidan av låren, stora hål vid knäna, fransiga lite här o var, I loved them [love]

Alla andra däremot... Heeeeheheh, [badgrin] "du har hål i dina byxor" Ja, jag märkte det... [confused] [smile]


   
SvaraCitera

Tycker det är snyggt.
Fast man kanske ska trasha dom själv så man inte har exakt likadana som alla andra.
Försökte trasha ett par byxor med sax en gång, det gick åt helvete, hur ska man bära sig åt egentligen? [blush]


   
SvaraCitera

Inte köpta med revor iaf,man ska förtjäna revorna genom att hårt liv av slagsmål och diverse blodiga kamper vid säg basket eller fotbollslirande på asfalt...[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

Vad tycker ni om det? snyggt eller fult? Är det okej med "hål" eller ska det bara vara revor/slitningar isåfall?

Jag skulle inte betala ett öre för ett par trasiga byxor möjligtvis undantaget om det handlade om ett kvalitetsplagg som råkat ut för en smärre blessyr under produktionen och pga detta säljs för ett så kraftigt reducerat pris att min skräddare kan åtgärda felet för en kostnad som inte är större än att byxorna fortfarande är betydligt billigare än normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man köper hela jeans, har dem i smyg, kanske i skogen, när man klättrar, i hundslagsmål och några år senare när de är trasiga och snygga kan man ha dem när folk ser på. Usch för hela jeans eller jeans som är trasiga i butik.

Gentlemannen måste vara bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3665030:

Gentlemannen måste vara bög.

Vad har hela hela kläder med homosexualitet att göra? Kan slå vad om att många av dina äldre släktingar går runt i hela kläder utan att vara homosexuella, lika så många i din egen ålder och yngre.

Faktum är att jag vågar sätta pengar på att om du går ner på stan och tittar på random människor så kommer en kraftig majoritet av de med hela kläder som du ser vara hetrosexuella.


   
SvaraCitera