Aviseringar
Rensa alla

Trassel


Ämnesstartare

Jag träffade en kille för några månader sen som jag blev vädigt intresserad av. Låt oss kalla honom "Kristian". Vi började chatta och det ena ledde till det andra. Det blev helt enkelt inget av det. Eftersom att han är så pass mycket äldre än mig tror jag det berodde på det. Jag mådde iaf väldigt dåligt av det.

Strax efter att jag och "Kristian" hade börjat snacka var det en annan kille som började skriva till mig. Låt oss kalla honom "Erik". Vi började snacka och har gjort det ofta och länge. Sjukt kul har vi haft. Efter ett tag kände jag att jag kunde lite på honom och berättade om min förälskelse som jag inte kunde få.

Det visade sig i alla fall tillslut att "Kristian" och "Erik" kände varandra. Det gjorde det hela ännu svårare. Efter att jag hade fått reda på det kändes det bara konstigt. Att jag sitter och pratar om hans kompis med honom utan att han vet om det.

Nu har "Erik" börjat fråga om när vi ska träffas, då det känns som att det är läge för det nu. Har trots allt gått en hel sommar utan att det har blivit av. Vill tillägga att vi alla tre bor i samma stad och jag vill bara träffa "Erik" för hans otroligt bra personlighet. Är ej ute efter ett förhållande.

Såklart har jag kommit med en massa undanflykter vilket har resulterat i att han har trott att jag är väldigt feg. Han tror inte jag vågar träffa honom. Men självklart vill jag det! Jag vill så jävla gärna. Jag vet inte varför. Men jag är så sjukt jävla rädd för att jag ska möta "Kristian" om jag träffar "Erik" nångång när han är med sina kompisar. På ngn fest eller så...

Nu undrar ni säkert vad jag vill med det här. Och jag vet inte vad jag vill... jag vill bara komma ur det här klistret. Men hur i helvete gör man det?


   
Citera
Ämnesstartare

du skiter i båda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger som ovanstående person.


   
SvaraCitera

anil:

vill bara träffa "Erik" för hans otroligt bra personlighet. Är ej ute efter ett förhållande.

[zzz]

"Bad boys, bad boys, whatcha gonna do..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

vill bara träffa "Erik" för hans otroligt bra personlighet. Är ej ute efter ett förhållande.

okej, det lät knasigt 😛 men ja.. jag har bestämt mig för att inte inleda något förhållande just nu...så därför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera