Aviseringar
Rensa alla

Tre frågor till er KILLAR som varit förälskade:


Ämnesstartare

[love]1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

[love]2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

[love]3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Endast seriösa svar i den här tråden, tack!


   
Citera

*väntar*


   
SvaraCitera
Issen

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Dom va som jag ville? En perfekt sammansättning av saker jag tänder på typ.

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem? Sånt känner man ju bara, går inte att missa.

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det? Jadu, de flesta gångerna så säger man ju de till slut på ett eller annat sätt och så failar de sönder


   
SvaraCitera

[love] 1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?
De hade/har en egen, underbar personlighet. Ömhet och små egenartade "förmågor" spelar mycket in för mig.

[love] 2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?
När man ler stort och blir glad endast av att tänka på personen. Men det är också någonting "man bara vet".

[love] 3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?
I ord. Vilket i efterhand kan bekräftas vara en dålig approach. Men jag gillar att ha alla korten på bordet.


   
SvaraCitera

diamond_:

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

kär blev jag efter jag varit förälskad (även om jag är det lite fortfarande såhär 1.5 år in i föhållandet)

diamond_:

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Jag mådde dåligt, kändes som ett sug i magen om jag var ifrån flickan i en minut. Typ :>

diamond_:

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Vi hade gemensamma vänner, jag smekte upp henne på en filmkväll 🙂


   
SvaraCitera

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

De kunde sjunga fint, var coola [crazy]

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Hm, Morrissey berättade det för mig [tired]

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Jag ristade in hennes namn på armen med en penna [blush]


   
SvaraCitera

naaaaaw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Dom va som jag ville? En perfekt sammansättning av saker jag tänder på typ.

Vilka är dom sakerna då?

jojOzZz:

kär blev jag efter jag varit förälskad (

Vad är skillnaden på kär och förälskad enligt dig?

jojOzZz:

jag smekte upp henne

haha skönaste uttrcket

Ending Jon:

De kunde sjunga fint, var coola

haha bra,skönt att jag har de egenskaperna...

Ending Jon:

Jag ristade in hennes namn på armen med en penna

[blush][love]


   
SvaraCitera
Issen

diamond_:

Vilka är dom sakerna då?

Jadu, det kan jag inte säga sådär allmänt.


   
SvaraCitera

diamond_:

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Känslor är så ologiska att det är svårt att definiera. Men kort och gott så stämde väl personen överens med vad min efterblivna hjärna eftersöker.

diamond_:

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Jag mådde dåligt, kunde inte få ur stackaren ur skallen.

diamond_:

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Sade det rätt upp och ned, så att jag kunde gå vidare. Kändes mycket bättre efteråt. En av-knapp hade dock varit smidigast så man slapp må dåligt alls.


   
SvaraCitera

[love] 1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Det är en omvänd pyramidstruktur. Först blev jag i regel intresserad bara pga utseendet, dvs ett fint ansikte och en hyffsat normal kroppsform. Efter det så kunde jag bli kär beroende på om jag gillade personligheten eller ej. Efter det kan jag ha blivit totalt förälskad i personen om den visat känslor tillbaks. Inte hänt hittills dock vad jag vet.

[love] 2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Bara en känsla. Vissa tjejer har haft ett visst förhållningssätt till livet som jag bara fallit för direkt.

[love] 3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Minns inte. Bara gjort det en gång för en person och det gick inte bra. Har förträngt detaljerna.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

diamond_:

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Bra personlighet, attraherad av utseendet.

diamond_:

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Kunde inte sluta tänka på henne [blush] ville skriva romantiska saker till henne över msn/sms/bdb, säga det IRL etc

diamond_:

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Mitt ex gensvarade genom att vara blyg men lite smått flörtig tillbaka.

Den senaste tjejen fattade aldrig det förrän jag sa det till henne. Hon var glad över att jag gillade henne... även om det inte blir ngot melan oss [rolleyes]


   
SvaraCitera

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?
Personligheten + utseende jag gillade.

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?
Tänkte för mycket på henne/dem för att det skulle vara normalt.

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?
hm jadu, det kommer väl fram med tiden helt enkelt.


   
SvaraCitera

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Det var väl en massa olika faktorer som spelade in, bland annat hennes leende o hennes skratt. Sedan var jag ju väldigt attraherad av hennes utseende. Dessutom hade jag alltid känt något speciellt för den tjejen, inte några känslor men det var alltid någonting som gjorde att hon var speciellt för mig på något sätt. Kan tilläggas att vi hade varit vänner i cirka 3,5 år innan jag fick känslor för henne.

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Jag älskade att vara med henne, tänkte på henne 99% av min vakna tid, jag blev helt varm inombords när hon skrattade.

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Jag uttryckte det genom ord... kanske inte det mest lyckade.


   
SvaraCitera