Aviseringar
Rensa alla

Tre frågor till er KILLAR som varit förälskade:


diamond_:

[love] 1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Det har varit olika, alla är olika och säger jag att det var för det röda håret, eller det... det finns inget som alltid fungerar. Det är en kombination, en unik kombination. Alla har väl en bild av hur de vill ha sin partner, men jag tror få kan säga hur den är innan man träffat personen. För personen stämmer knappast till 100% med vad man tänkt, men ändå blir det ju oftast bättre än man trott. (med undantag för ekonomiskt oberoende sugarmommy då... always fails! [blush][mad][cute])

diamond_:

[love] 2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Tja, det bara vet jag, det går fort att märka att det finns något speciellt eller ej. Gör det det, då är det ju bara att hoppas det är besvarat, är de det? TEHN TEH WONDERFULZ!

diamond_:

[love] 3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Tja, det har väl sagts och uttrycks på diverse perversa och... ibland mindre perversa sätt! [blush]


   
SvaraCitera

diamond_:

Vad är skillnaden på kär och förälskad enligt dig?

Kär är man när man är trygg tillsammans med någon, kommer jättebra överrens, lita fullkomligt på varandra och stöttar varandra vad det än gäller. Förälskad har man mest bara ett närhetsbehov.


   
SvaraCitera

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna
Antagligen att hon visade intresse för mig samt att hon var attraktiv [smile]

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?
Var med henne jämnt, ville alltid ha kontakt osv, (Var också min första tjej och jag var historiens största toffel [sad], Ska inte upprepas igen [cute])

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Sa det till henne osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tja, det har väl sagts och uttrycks på diverse perversa och... ibland mindre perversa sätt!

haha vilka då [badgrin] [rolleyes][blush]

jojOzZz:

Kär är man när man är trygg tillsammans med någon, kommer jättebra överrens, lita fullkomligt på varandra och stöttar varandra vad det än gäller.

Aha, intressant! Då är jag ganska nära det med en viss kille...

jojOzZz:

Förälskad har man mest bara ett närhetsbehov.

hmm, där ser man... ett närhetsbehov men utan ovanstående? trodde det hörde ihop men okej.

aggro:

Antagligen att hon visade intresse för mig samt att hon var attraktiv

[party]weeeei. då har jag bra chans på en viss kille om han e som dig..

aggro:

Var också min första tjej och jag var historiens största toffel

haha min första kille hade också mig som första tjej och var värsta toffeln [bigcheers] ganska skönt men samtidigt lite irriterande [cute] man tröttnar tillslut... man vill ju ha en lite farlig killen som inte alltid gör som man säger typ [ops]


   
SvaraCitera

diamond_:

haha min första kille hade också mig som första tjej och var värsta toffeln ganska skönt men samtidigt lite irriterande man tröttnar tillslut... man vill ju ha en lite farlig killen som inte alltid gör som man säger typ

Tyvärr kom jag på det lite försent [wink] Höll inte speciellt länge och hon gjorde slut [smile] Antar att hon också tröttnade [zzz]


   
SvaraCitera

tråkig tråd


   
SvaraCitera

diamond_:

Aha, intressant! Då är jag ganska nära det med en viss kille...

Bra det, men relationskärlek inefattarattraktin med, annars är dfet mer vänskap. Men man kan gifta sig på vänskap med (även om jag inte ksulle göra detta)

diamond_:

hmm, där ser man... ett närhetsbehov men utan ovanstående? trodde det hörde ihop men okej.

Nja, förälskelse är en sorts galenskap, man blir helt besatt. Det är därför många förhållanden tar slut snabbt, man blir förälskade, men sedan inte kära.


   
SvaraCitera

[love] 1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?
Jag vet inte, vi hade samma humor och hon var vacker. Drogs till henne.
[love] 2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?
Kände att det pirrade i kistan.
[love] 3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?
Jag sa att jag var intresserad av henne via ett SMS. [smile]

/Tim


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

tråkig tråd

snarare du som är tråkig!

jojOzZz:

Bra det, men relationskärlek inefattarattraktin med, annars är dfet mer vänskap. Men man kan gifta sig på vänskap med (även om jag inte ksulle göra detta)

Du har helt rätt... relationskärlek är isf det jag känner till ha jag börjat dejta. MEn bara vänskap till en killkompis som gillar mig men han säger han inte heller e kär, bara känner kärlek för mig :S

jojOzZz:

Nja, förälskelse är en sorts galenskap, man blir helt besatt. Det är därför många förhållanden tar slut snabbt, man blir förälskade, men sedan inte kära.

Mmh intressant.... det ligger något i det du säger!

shulululu1:

Jag vet inte, vi hade samma humor och hon var vacker. Drogs till henne.

[love]


   
SvaraCitera

diamond_:

snarare du som är tråkig!

... LOL


   
SvaraCitera

1) Oskuld med fina tuttar

2) Se ovanstående

3) Smöra lite bara, sen kunde hon inte få nog o då vara bara o köra på.


   
SvaraCitera

diamond_:

haha vilka då [badgrin] [rolleyes][blush]

Tja, använd din fantasi... och lägg till lite extra så är du nog i närheten! [censur]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Tja, använd din fantasi... och lägg till lite extra så är du nog i närheten! [censur]

[wink]


   
SvaraCitera

Tar en utav två jag haft under de senaste 4 åren.

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna? - Sättet hon var , utseendet , ögonen.

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem? - Visste bara.

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det? - Jag sa som det var i rätt tillfälle och hon samtyckte. (Detta tillfälle var på ett berg en kväll på kusten med utsikt mot havet) [cute][blush]


   
SvaraCitera

diamond_:

1. Vad fick dig att bli kär i den/de tjejen/tjejerna?

Hon var kvinna helt enkelt.

diamond_:

2. Hur visste du att du fallit för henne/dem?

Kändes skönt och bra när vi hånglade.

diamond_:

3. Om du visade för henne/dem att du blivit förälskad - hur kom det sig till uttryck så hon/dem förstod det?

Jag var enormt blyg och vart generad över ingenting. Det var övertydligt, även om jag kanske inte uttryckte det med ord eller gjorde någonting särskilt.


   
SvaraCitera