Aviseringar
Rensa alla

03a tillsammans med en 07a?


Vad ser ni på det här? Jag får blandade tankar men jag kan inte rå för mina känslor.

Jag börjar gilla den här tjejen, hon är sjukt trevlig och mogen. Jag mötte henne på fyllan förra helgen och vi har snapat rätt mycket sen dess.

Men att hon inte ens har gått ut högstadiet känns det så fel då jag tar studenten och t.o.m har egen bil och lägenhet.


   
Citera

Femton år = byxmyndig. 


   
SvaraCitera
Lokes

Om du själv får tankar av att du gör fel så är det fel. Hitta nån annan som kanske inte är ett barn


   
SvaraCitera

07a på fyllan, fyfan vad tragiskt. 


   
SvaraCitera

Pojke 19 år på fyllan och flicka 15 år låter enl min uppfattning INTE BRA!

Om ni båda hade varit 10 år äldre dvs man 29 år och kvinna 25 år hade jag bara gratulerat er till en fin framtid. Blink


   
SvaraCitera

al487eks:
Vad ser ni på det här? Jag får blandade tankar men jag kan inte rå för mina känslor.

Jag börjar gilla den här tjejen, hon är sjukt trevlig och mogen. Jag mötte henne på fyllan förra helgen och vi har snapat rätt mycket sen dess.

Men att hon inte ens har gått ut högstadiet känns det så fel då jag tar studenten och t.o.m har egen bil och lägenhet.

Är hon 15år så är det nog inga problem men är hon 14 ska du definitivt inte ha en relation med henne, framförallt inte en sexuell relation, det är olagligt då hon inte är byxmyndig.
Ni kan ju ha en vänskaplig relation. Det bästa du nog bör göra är nog att inte bli ihop med henne, jag antar att när hon fyller 15 fyller du 19 och enligt lag är nog åldersskillnaden lite för stor än så länge.
Inget hindrar er från att lära känna varandra och umgås, det kan inte skada någon.


   
SvaraCitera

har du en känsla över att det är fel är det högst troligt fel. har du tvivel över något, så är det förmodligen sant. ragga inte på människor som precis blivit och ska bli byxmyndig när du tar studenten 


   
SvaraCitera

hmm nu är jag ganska dåligt på dedär med 07 05. Skulle hon vara 18 och du nånstanst vid 25 är de nog ingen fara. 


   
SvaraCitera

The Sea Emperor:
07a på fyllan, fyfan vad tragiskt. 

Håller med, dessutom är ni på helt olika platser i livet, du har bil och lägenhet och hon har inte ens gått ut högstadiet. Även om någon verkar mogen i den ålder så är de inte tillräckligt mogna för att vara med någon så mycket äldre än. Du kan säkert hitta någon i din ålderGlad


   
SvaraCitera