Aviseringar
Rensa alla

Tredje gången giltig frånvaro på date?!


Hur kommer det sig att saker (som stoppar honom dejta?) händer alltid innan eran dejt? Låter väldigt skumt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sviker nog rätt många

Jasså, hur då? Känner du inte dig dum då?


   
SvaraCitera

Numbero two:

Jasså, hur då? Känner du inte dig dum då?

kanske lite[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väl inget att göra.

Tycker att du kan förvänta dig ordentlig ansträngning från honom vid det här laget, däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Hur kommer det sig att saker (som stoppar honom dejta?) händer alltid innan eran dejt? Låter väldigt skumt.

Första gången visste jag att han hade en kompis som bodde hos honom pga hans sambo nyligen varit otrogen. Han skulle hjälpa honom att flytta antingen lördag eller söndag sa han på fredagen. På lördagen sa han att det blev på söndagen...

Andra gången fick han reda på två dagar innan att de skulle ha ett viktigt möte med middag på hans jobb. Jag sa att han självklart skulle gå.

Nu senast så blåste han 0.54 promille innan han skulle åka till mig, så han fick inte köra bil pga att han hade haft en planerad födelsedagsfest för en kompis dagen innan. Det var den sämsta ursäkten av de tre måste jag erkänna, den håller inte lika hårt som de andra. Men han har verkligen mått skit pga att han inte kunde komma. Men ja...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

shajjn:

Tycker att du kan förvänta dig ordentlig ansträngning från honom vid det här laget, däremot.

Ajo... Det vore jue en plan... Speciellt för att säkra det hela. Ska vänta tills han hör av sig, och vänta på att han börjar prata om dejten.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Men ja...

Okej, otur.
Men kunde ni inte bara haft dejten dagen efter hans "ärenden"? [crazy]

Jag tycker att du borde låta honom ta steget och komma med förslag för nästa dejt, och var lite "svår".. så kanske han tänker 2 ggr innan han avbokar igen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Men kunde ni inte bara haft dejten dagen efter hans "ärenden"?

De flyttade hela söndagen. Han jobbade till eftermiddagen och sen hade han mötet på kvällen andra gången. Och ja nu sist så kunde han inte komma på kvällen för att han måste lägga sig senast tio pga att börjar jobba väldigt tidigt.

Pepparkaksgubbe:

Jag tycker att du borde låta honom ta steget och komma med förslag för nästa dejt, och var lite "svår".. så kanske han tänker 2 ggr innan han avbokar igen

Jo jag får nog göra det... Jag och mitt dåliga tålamod bara. Men han vet om att jag har det, så han kommer förstå att jag har det svårt när jag väntar på honom ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Numbero two:

Ajo... Det vore jue en plan... Speciellt för att säkra det hela. Ska vänta tills han hör av sig, och vänta på att han börjar prata om dejten.

Utifrån sett låter denna killen vettig. Oroa dig inte för mycket inför nästa dejt-försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Utifrån sett låter denna killen vettig. Oroa dig inte för mycket inför nästa dejt-försök.

Okay, jo han verkar jue vara det med som tur är. Ärligt talat så var jag orolig för att han inte skulle komma både andra och tredje gången, mer orolig för det än själva dejten. Ska försöka att inte oroa mig och låta han föra det frammåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Numbero two:

Ärligt talat så var jag orolig för att han inte skulle komma både andra och tredje gången, mer orolig för det än själva dejten.

Det kan jag förstå.

Lycka till.


   
SvaraCitera

säg att om du inte kommer så leker du med hans hund istället och fråga sedan om han förstår vad du menar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

säg att om du inte kommer så leker du med hans hund istället och fråga sedan om han förstår vad du menar

Du får nog ge mig en förklaring först ^^


   
SvaraCitera
Tyrael

Numbero two:

Nu senast så blåste han 0.54 promille innan han skulle åka till mig

hahha jävlar va fejl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

hahha jävlar va fejl

Ja jag vet inte... Om jag visste att jag skulle köra bil klockan två nästa dag och skulle på fest kvällen innan, då skulle jag inte dricka alls eller väldigt lite... Men han trodde väl att det skulle gå ur snabbare, eller jag vet i fan... Han sa iaf att han mådde skit över det och att han kände sig som en alkolist, att han blev arg på sig själv pga att han drack så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det var illa. Men men.


   
SvaraCitera