Aviseringar
Rensa alla

tredje världskrig.


Ämnesstartare

vet inte om det finns en sån här tråd men aja. jag är jävligt rädd för att det ska bli ett tredje världskrig. mitt hjärta slår jävligt snabbt när jag läser om nyheter. t.ex. just nu är det krig i Ukraina tror jag. men om det är så att det blir tredje världskrig, vad händer med oss? Kommer vi få någon hjälp? och vad för hjälp om vi får "hjälp". man brukar väl inte få hjälp därför att världen krigar mot varann. när det blir krig, vad ska vi göra? sitta hemma och gråta? gå ut och kriga? JAG ÄR JÄTTE RÄDD, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA..


   
Citera

Varför skulle det bli världskrig?


   
SvaraCitera
mynona

Då kontemplerar vi över namnet Margareta till en kopp thé. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Varför skulle det bli världskrig?

inte fan vet jag, men om det blir.


   
SvaraCitera

sarab00:
vet inte om det finns en sån här tråd men aja. jag är jävligt rädd för att det ska bli ett tredje världskrig. mitt hjärta slår jävligt snabbt när jag läser om nyheter. t.ex. just nu är det krig i Ukraina tror jag. men om det är så att det blir tredje världskrig, vad händer med oss? Kommer vi få någon hjälp? och vad för hjälp om vi får "hjälp". man brukar väl inte få hjälp därför att världen krigar mot varann. när det blir krig, vad ska vi göra? sitta hemma och gråta? gå ut och kriga? JAG ÄR JÄTTE RÄDD, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA..

Du tror det är krig i Ukraina?


   
SvaraCitera

Det finns alltid en plats någon annanstans dit ingen når dig. Om det blir krig så kan du och någon/några du litar på resa härifrån och fly till en öde plats.


   
SvaraCitera

sarab00: inte fan vet jag, men om det blir.

Varför oroa sig över otroliga scenarion?


   
SvaraCitera

BlackSnake:

Du tror det är krig i Ukraina?

Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag är tvärt om, lite förväntansfull Rodnar Ja, alltså tråkigt att folk dödas såklart. Men samtidigt lite spänning i vardagen, något att fly från liksom, ungefär som när man snattade och flydde ut från affären när man blev upptäckt ett par gånger. Får en liten kick av sånt. 

Fast hade nog antagligen inte sagt samma sak om vi faktiskt var i krig. Men om det blir som under 2a världskriget, att vi är relativt säkra så kske RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Draug

Ett 3:e världskrig kommer nog komma förr eller senare,  Men än är det nog lite tidigt att dra förhastade slutsatser. Sverige hittar säkert ännu ett sätt att fega ur och komma undan "neutrala" medans vi säljer vapen till länderna i krig :S


   
SvaraCitera