Jag har ett bekymmer, moralister och troll undanbedes, tack!
![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Det är nämligen så att jag och en söt tjej jag känner, båda två är sugna på en till tjej i sängen. Hon är lite nyfiken på tjejsex, jag är självklart sugen på två tjejer på samma gång, nu till bekymret.
Hon har på eget initiativ uppenbarligen letat runt en del på Internet och hittat minst två tjejer som vill vara med på trea. Hon förvånade mig genom att börja skicka bilder på olika tjejer och fråga mig om de dög för trekant. Jag har tackat nej till i alla fall en av dem som var väldigt villig. Det var förmodligen mitt livs dummaste beslut, men det kändes så fel bara.
Jag skulle föredra någon av våra, helst någon av hennes, kompisar. Det skulle kännas bättre än någon, vem som helst på Internet. En av hennes bästa kompisar skickade precis lite avklädda bilder till mig, hon har sjukt härlig kropp också. Jag har frågat henne, och hon har inget emot sex, men hon är skeptisk till att göra det med sin kompis kille.
Så nu till frågan. Hur övertygar man en tjej om att ha sex tillsammans med sin kompis och hennes killkompis? Någon som har erfarenheter och vill dela med sig?
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)