Aviseringar
Rensa alla

TREKANT ?


Ämnesstartare

Ni som tror att jag letar efter någon som vill delta i en trekant kan nu lämna denna tråd direkt. Jag är i stort behov av råd därför jag skriver och förväntar mig enbart seriösa svar.
tack.

jag och min pojkvän har varit tillsammans i åtta månader och allting fungerar jättebra. det har ett flertal gånger kommit på tal om trekant, jag vet att han verkligen vill ha det, en dröm om man nu kan kalla det för det, eller kanske mer en spännande sexuell upplevelse för förhållandet. Jag själv ser det som ren otrohet. eftersom jag aldrig skulle kunna acceptera en trekant med två killar kan jag bara se honom och den andra tjejen hålla på och det krossar mitt hjärta. och jag kan aldrig se mig själv röra en annan tjej, inte på det sättet.

vi har nu kommit överens om att inte prata om saken något mer eftersom vi enligt mig hamnat i ett dödläge. som det ser ut nu kommer han aldrig att få sin trekant så länge han är med mig, men han är inte den ytliga killen som skulle göra slut med mig bara för att han inte får trekant. eftersom det är så, känner jag mig som skurken i det hela och jag skäms och är besviken på mig själv som berövar honom från detta. men han i sin tur skulle aldrig kunna tvinga mig till något som jag inte vill.

vet inte riktigt vad jag rådfrågar om, mer bara förslag på hur man kan göra, förslag på hur jag kan bli sugen på en trekant, förslag på hur jag kan komma att vilja ha en trekant för min skull och inte bara för hans ?
tacksam för hjälp !


   
Citera

Ha en trekant med honom och någon som är extremt ful, då får han ju iaf sin trekant och du slipper oroa dig att han ska hålla på med den andra tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja, ska det va så måste jag nog säga att jag vill ha en helt okej brud. han vet att jag hatar att han ska prata om trekant för det får mig att känna mig ful och att jag inte räcker till. och han skulle aldrig ha sex med någon ful !


   
SvaraCitera

Gör slut då.


   
SvaraCitera

Varför försöka tvinga dig själv till att göra det? Om du inte vill, gör det inte.

Han kommer överleva.


   
SvaraCitera

Trösta dig med att det förmodligen ändå inte är så hett IRL. Det är kanske en våt dröm för honom, men i verkligheten skulle det nog bli skumt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Varför försöka tvinga dig själv till att göra det? Om du inte vill, gör det inte.


   
SvaraCitera

furiaceca:

Jag är i stort behov av råd därför jag skriver och förväntar mig enbart seriösa svar.

[smile]

furiaceca:

jag

furiaceca:

ser

furiaceca:

otrohet

furiaceca:

som

furiaceca:

en

furiaceca:

dröm

furiaceca:

.

furiaceca:

jag

furiaceca:

vill

furiaceca:

inte

furiaceca:

acceptera

furiaceca:

hjälp

furiaceca:

!

[party]


   
SvaraCitera

Känns det inte okej så ska du inte göra det. Är han en kille som inte är dum i huvudet så accepterar han ditt nej och lägger den våta drömmen åt sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Varför försöka tvinga dig själv till att göra det? Om du inte vill, gör det inte.

Han kommer överleva.

instämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte! Jag vet flertalet par som gjort det av den anledningen och även dom som varit på från början som totalförstört tilliten och sjlvkänslan i ett förhållande.
Jag hade inte gjort det om jag inte varit helt säker på min sak, och i grund och botten så gör du ju det för hans skull. du vill inte, gör det inte.


   
SvaraCitera

Jag har väl också ett antal sexfantasier som min pojkvän inte vill utföra. Sånt är livet.


   
SvaraCitera

Att få dåligt samvete för att din kille inte får knulla med någon annan brud tycker jag låter lite onödigt.


   
SvaraCitera

furiaceca:

förslag på hur jag kan bli sugen på en trekant, förslag på hur jag kan komma att vilja ha en trekant för min skull och inte bara för hans ?

Jag har haft trekant med mina KK, men det skulle aldrig falla mig in att ha trekant med min nuvarande kille som jag varit ihop med i över 1 år. Jag skulle känna mig äcklad och sviken och det skulle verkligen kännas väldigt jobbigt. Som du sa, som att vara otrogen. Jag ser verkligen ingen anledning att dela min kille med någon annan i sängen, så nej tack!

Gällande din egen situation är det väl väldigt enkelt. Trekant, analsex etc är macho ideal för porrskadade killar som runkat för mycket till förnedrande porr vid datorn. Som tjej ser jag ingen anledning att acceptera detta om man nu inte verkligen själv vill.

Annars får du väl tänka ut något som du skulle tycka var hett i en trekant, se din kille hånga med en annan snygg kille eller nått. Säg att du gärna skulle vilja se honom bli påsatt av en annan kille och fråga om han vill det? [wink] Trekanten måste väl i så fall handla om att uppfylla bådas perversa drömmar typ.. inte bara hans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ställa upp så slipper du att känna avund för ytterliggare en annan tjej [wink].. Jag är inte så jävla snygg heller så kommer nog faktiskt inte skapa några dåliga blickar efteråt bara en njutning att jag är borta [y]


   
SvaraCitera