Aviseringar
Rensa alla

Trekant


Ämnesstartare

Hej. Nu har jag en fråga till alla kåta där ute.

Låt oss säga att ni har en partner och ni ska ha en trekant, skulle ni då den tredje partnern låta röra din pojkvän/flickvän?

Tillexepel om du är tjej, och har en pojkvän. Och ni ska ha trekant med en till tjej. Skulle du då som tjej acceptera att killen hade sex med tjejen?

Eller om du är kille och har en tjej, skulle du då kunna ha trekant med en kille, och låta killen ta tjejen?

Om ni fattar, utveckla era tankar.
Och varför är man inte otrogen om man kysser någon av samma kön.


   
Citera
Ämnesstartare

är nog bara trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle inte ha trekant i ett förhållande. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag skulle inte ha trekant i ett förhållande.

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag skulle inte ha trekant i ett förhållande.

^this
Går emot min syn på förhållande.

Men antagligen är det vad man kommer fram till med sin partnern som är svaret. Vad du och din kille bestämmer er för är helt upp till er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3l.:

Varför?

För jag vill ha ensamrätt till min partners kropp. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

För jag vill ha ensamrätt till min partners kropp.

så om du hade trekant med en annan kille o din tjej så skulle inte killen få ha sex med tjejen?
man kan la testa nya saker även om man är i et förhållande, handlar ju om att båda är med på de osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Men antagligen är det vad man kommer fram till med sin partnern som är svaret. Vad du och din kille bestämmer er för är helt upp till er.

ja de är klart, men de va inte de ja undra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3l.:

så om du hade trekant med en annan kille o din tjej så skulle inte killen få ha sex med tjejen?
man kan la testa nya saker även om man är i et förhållande, handlar ju om att båda är med på de osv

Skulle inte ha trekant med en till kille. [cool]
Ja man kan testa nya saker om man vill. Man kan testa annat än trekant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att det skulle vara så bra för relationen och om jag planerade att fortsätta den så skulle jag inte vilja äventyra den. Däremot blir jag väldigt less på folk som ska hålla på och moralpredika om att det är fel att föra det. Var och en kan väl bli salig på sin grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig vilja ha trekant med någon jag är tillsammans med. Föredrar tanken på att bara vara två och med någon man tycker väldigt mycket om [blush]

Är nog inte intresserad utav det annars heller men om jag nu var tvungen till att ha trekant skulle det nog krävas att jag ej gillar tjejen speciellt mycket, typ en tjej jag kan glömma bort dagen efter. Och då hade den tredje personen fått göra vad den velat på henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf skulle man ha trekant om det inte får involvera sex? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog kunna ha 3kant helst med 2 tjejr kanske men 1tjej 1kille går också bra så länge alla kommer bra överens och har kul ihop. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3l.:

Eller om du är kille och har en tjej, skulle du då kunna ha trekant med en kille, och låta killen ta tjejen?

Nä, usch. Men skulle inte ha något emot en trekant med två tjejer.


   
SvaraCitera
Åtta

Om jag befann mig i den situationen skulle jag tycka att det vore självklart att den tredje parten skulle vara en lika del i akten. Annars finns det ju ingen poäng med att ha en trekant från första början.

Sedan får väl andra göra vad de vill, men personligen tycker jag att hela poängen är att tre personer har sex med varandra.


   
SvaraCitera