Aviseringar
Rensa alla

Tretton år och okysst


Ämnesstartare

Hjälp. Jag är tretton år och okysst. Ingen kille har någonsin gillat mig och jag är rädd för att aldrig få en pojkvän. Detta låter extremt fånigt men det är sant.


   
Citera
mynona

Men tretton år.... det här kommer ju inte att hjälpa direkt, utgår jag ifrån, men tretton år? Du behöver ju inte direkt stressa. Du är tretton år. I den åldern var jag fortfarande bara intresserad av glass med chokladsås, my little pony och tecknad film =(
eller okej det var väl inte hela sanningen, men jag stressade inte direkt och oroade mig inte. 
tänker inte säga resten om att "du har gott om tid du kommer att göra det i framtiden" osv, för det kan du säkert utantill och du vet nog innerst inne att det stämmer.


   
SvaraCitera

wow är 14 o inte kysst. är jag ledsen för det? nej.


   
SvaraCitera

Du behöver inte oroa dig.


   
SvaraCitera

Tretton år är liiite väl tidigt att börja oroa sig


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Jag skulle nog gissa på att majoriteten av alla trettonåringar är okyssta! Du är långt ifrån ensam!


   
SvaraCitera

Jag fick min första typ kyss när jag var 12 men den var inte sååå riktig som jag skulle säga. Var när jag var 14 jag fick min första riktiga i mångas ögon. Så oroa dig inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Jag fick min första typ kyss när jag var 12 men den var inte sååå riktig som jag skulle säga. Var när jag var 14 jag fick min första riktiga i mångas ögon. Så oroa dig inte. 

Men det gör jag


   
SvaraCitera

Är mycket äldre än dig och väntar fortfarande.


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Är mycket äldre än dig och väntar fortfarande.

i-know-that-feel-bro.jpg?w=900


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

13? Borde man inte leka med Barbie eller nått sånt då? 


   
SvaraCitera

sluk:
13? Borde man inte leka med Barbie eller nått sånt då? 

Men eller hur! 
Vrf oroa sig? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det kommer sen jag låvar


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Är mycket äldre än dig och väntar fortfarande.

+1


   
SvaraCitera

My dreams are her:
Är mycket äldre än dig och väntar fortfarande.

act now


   
SvaraCitera