Aviseringar
Rensa alla

Trim-rör till senda 99


Ämnesstartare

ekwall:

palla moppe....

det är kul när dom går bra....


   
SvaraCitera

senda:

det är kul när dom går bra....

sen åker du dit och får inte ngt körkort och kan inte köra ngt riktigt fordon förrän då är 23[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

sen åker du dit och får inte ngt körkort och kan inte köra ngt riktigt fordon förrän då är 23[wink]

om man åker dit så gick moppen för dåligt...[wink][bigsmile]


   
SvaraCitera

senda:

om man åker dit så gick moppen för dåligt...

eller så kan man inte köra, vilket det knappt är någon som kan i den åldern[wink] sen finns rednumret av en anledning också


   
SvaraCitera

reggnumret*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

reggnumret*

30-moppe[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

senda:

30-moppe

okej. du tillhör säkert dom där moppekillarna som står och hänger någonstans som alla skrattar åt för att dom är så "coola". Eller dom vi andra traffikanter svär åt för att ni har förstånd att bete er i trafiken.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

sen åker du dit och får inte ngt körkort och kan inte köra ngt riktigt fordon förrän då är 23

Äru dumm eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

okej. du tillhör säkert dom där moppekillarna som står och hänger någonstans som alla skrattar åt för att dom är så "coola". Eller dom vi andra traffikanter svär åt för att ni har förstånd att bete er i trafiken.[wink]

nja mer den som bara åker när jag får lust och skrattar åt alla fjortisar som hänger på stan[wink]


   
SvaraCitera

senda:

nja mer den som bara åker när jag får lust och skrattar åt alla fjortisar som hänger på stan

för att du som är lite mer vuxen är häftigare när du kör moped?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

för att du som är lite mer vuxen är häftigare när du kör moped?[tard]

näää för att jag tycker det är kul och för att de låtsas vara fulla....
så e fjortisarna där jag bor [tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senda:

men palla kolla vems tråd det var!!!!!!!
om du inte gillar trim till min moppe trådar så behöver du inte bry dig ok.........

Omfg...

Du kallar mig dum i huvudet när du själv kör moped vid 17 års ålder? Lovar att du är född 91 dessutom.

Måste säga att du har kommit väldigt långt i livet. Om man jämför med en 14 åring det vill säga.

Din absurt låga intelligens måste synas på dina betyg.


   
SvaraCitera

aldrig gillat mopeder[n]

men har inget emot dom som kör,hade själv moppe fast bara i 5mån sen tröttna jag på skiten[tired]

sen vart det a-traktor till nu då när jag har bil[cool]

a-traktor det retar folk på sig om man kör som en idiot,därför jag skaffa en[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Du kallar mig dum i huvudet när du själv kör moped vid 17 års ålder? Lovar att du är född 91 dessutom.

nja bara för att man e 17 och kör moppe betyder inte det att man e dum, eller är 21-åringar som kör bil dumma när de kan ta buss-körkort och köra buss eller[tired][tired][tired]

Sponsorn:

Måste säga att du har kommit väldigt långt i livet. Om man jämför med en 14 åring det vill säga.

och det kan du avgöra genom att veta att jag kör moppe...

Sponsorn:

Din absurt låga intelligens måste synas på dina betyg.

inte direkt snittar 18.4....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senda:

nja bara för att man e 17 och kör moppe betyder inte det att man e dum, eller är 21-åringar som kör bil dumma när de kan ta buss-körkort och köra buss eller[tired][tired][tired]

Moppeålder är ett uttryck som de flesta vet om, det är en fas i livet då man körde moped. När man blir 16 kör man 125 cc eller åker kommunalt, så enkelt är det. Du fastnade någonstans mitt emellan och du ses därför som en underintelligent unge i mina ögon.

Sen vem fan kör buss på sin fritid, det är svinigt dyrt och bara besvärligt. Det flesta 21 åringar kan ta tung mc istället.

senda:

och det kan du avgöra genom att veta att jag kör moppe...

Du börjar en mening med "och", dessutom har du liten begynnelsebokstav.

senda:

inte direkt snittar 18.4....

Begynnelsebokstaven igen, sen fyra punkter.

18.4 sa du? Menar du att du snittar den 18 april?
18 KOMMA 4, det finns inget som heter 18 PUNKT 4.


   
SvaraCitera