Aviseringar
Rensa alla

Trionetta vs. Neovletta


Ämnesstartare

Jag har ätit Trionetta i ett år och har inte haft några problem mer än en hejdundrande mensvärk... Inga biverkningar alls som övervikt eller finnar.

Jag var och skulle få ett nytt recept på Trionetta och barnmorskan sa att det var bättre effekt på mensvärk med Neovletta så jag fick ett recept på Neovletta med mig.

Nu har jag snart ätit två kartor av Neovletta och följande har förändrats:
* Finnar (som jag inte haft sen åttan :S)
* Gått upp i vikt (tycker jag iaf)
* Helt otrolig mensvärk! MYCKET Värre än innan... Jag låg pall en hel dag.
* Ökad sexlust (något som är positivt iaf, jag vill HELA TIDEN!)

Nu undrar jag om ni som äter någon av dessa sorterna, eller har en flickvän som gör det, upplever detta. Vad tycker ni att jag ska göra, förutom att rådfråga min barnmorska. Vilken sort tar du och hur fungerar den för dig?

Jag vet att detta är väldigt individuellt 🙂

[love]


   
Citera

Kinesprinsessan:

* Finnar (som jag inte haft sen åttan :S)
* Gått upp i vikt (tycker jag iaf)
* Helt otrolig mensvärk! MYCKET Värre än innan... Jag låg pall en hel dag.
* Ökad sexlust (något som är positivt iaf, jag vill HELA TIDEN!)

Jag har fått finnar, gått ner i vikt, mindre mensvärk och verkigen ingen sexlust alls 🙁 (Neovletta)


   
SvaraCitera

När jag åt Neovletta gick jag också upp i vikt och fick ökad sexlust. Dock hade jag precis lika jobbig mensvärk som innan jag började ta det. [sad]


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Nu har jag snart ätit två kartor av Neovletta och följande har förändrats:
* Finnar (som jag inte haft sen åttan :S)
* Gått upp i vikt (tycker jag iaf)
* Helt otrolig mensvärk! MYCKET Värre än innan... Jag låg pall en hel dag.
* Ökad sexlust (något som är positivt iaf, jag vill HELA TIDEN!)

Neovletta 28
Jag har inte fått finnar, jag gick upp lite i vikt, min mensvärk har minskat och min sexlust har skjutit i höjden[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag har fått finnar, gått ner i vikt, mindre mensvärk och verkigen ingen sexlust alls 🙁 (Neovletta)

Knasigt :S Hur länge har du haft de då?

xKiTTiEHx:

När jag åt Neovletta gick jag också upp i vikt och fick ökad sexlust. Dock hade jag precis lika jobbig mensvärk som innan jag började ta det. [sad]

Vad tar du nu då?

lillajordgubben:

Jag har inte fått finnar, jag gick upp lite i vikt, min mensvärk har minskat och min sexlust har skjutit i höjden[y]

Finnarna och mensvärken kanske försvinner på mig när jag har ätit de ett tag 🙂 Det är ju bara dags för andra mensen nu nästa vecka.


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Vad tar du nu då?

Inga, slutade för att jag blev så dålig på att ta de regelbundet, slarvade jättemycket efter ett tag.


   
SvaraCitera

Är de därför ja är kåt som fan?
Jag har inte haft nå problem alls med mina neovletta mer än illamående.


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Finnarna och mensvärken kanske försvinner på mig när jag har ätit de ett tag 🙂 Det är ju bara dags för andra mensen nu nästa vecka.

det kan nog hända, jag fick en hel del andra bieffekter i början, men de försvann efter ett tag 🙂


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Knasigt :S Hur länge har du haft de då?

Fyra månader.


   
SvaraCitera

L2usecondoms.


   
SvaraCitera

Jag hatar neovletta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bob Fyllekatt:

Jag hatar neovletta.

Varför? 🙂


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Nu har jag snart ätit två kartor av Neovletta och följande har förändrats:
* Finnar (som jag inte haft sen åttan :S)
* Gått upp i vikt (tycker jag iaf)
* Helt otrolig mensvärk! MYCKET Värre än innan... Jag låg pall en hel dag.
* Ökad sexlust (något som är positivt iaf, jag vill HELA TIDEN!)

Jag får finnar ibland,väldigt sällan men då får jag flera åt gången,särskillt om jag äter ihop kartorna i flera månader.Gick inte upp i vikt men stanna totalt i vikt även jag träna som fan.Mindre mensvärk och fruktansvärt mycke mer sexlust. Bad pills,men jag får inte byta[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag får finnar ibland,väldigt sällan men då får jag flera åt gången,särskillt om jag äter ihop kartorna i flera månader.Gick inte upp i vikt men stanna totalt i vikt även jag träna som fan.Mindre mensvärk och fruktansvärt mycke mer sexlust. Bad pills,men jag får inte byta

Hmm.. Vad menar du med "äter ihop kartorna", att du hoppar över mensen? Varför tycker du att de är dåliga och varför får du inte byta?


   
SvaraCitera

Kinesprinsessan:

Hmm.. Vad menar du med "äter ihop kartorna", att du hoppar över mensen? Varför tycker du att de är dåliga och varför får du inte byta?

jag har hoppat över mensen i väääldigt många månader nu.
Får egenterligen inte ens äta p-piller för d finns en massa anledningar till varför d skulle vara farligt/kan bli livshotande.Högt blodtryck,bröstcancer nära i släkten,blodpropp i släkten,finns fler men jag kommer inte ihåg vafan dom snacka om,neovletta har minst hormoner i sig,får inte byta för d kommer vara farligt att äta dom då.


   
SvaraCitera