Aviseringar
Rensa alla

Tripprapport: bomullstops


Ämnesstartare

smisk:

Vem har påstått att det är illegalt? [n]

Kom igen, vi bor i sverige [no-no] Allt som är kul men staten inte orkar sälja är förbjudet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvällens begivenheter slutade med ett besök på intensivvårdsavdelningen. Det här är något jag jag aldrig kommer göra om.

Undvik bomullstops. Gör det, för helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag fyller år om några timmar. Var lite ödmjuk, för fan.

grattis!!

Schism:

Undvik bomullstops. Gör det, för helvete.

alltså gör ont i mina tänder när jag tänker på att tugga på bomull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

grattis

ttack!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visste ej att du var såhär cool [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Visste ej att du var såhär cool [blush]

Nu vet du d.. he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Nu vet du d.. he he

Är din groupie nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså till att du fyller år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är din groupie nu

Har ett överflöd såna. Bli min croupier i stället.

kebu12:

alltså till att du fyller år

Tackar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis!

Schism:

Kvällens begivenheter slutade med ett besök på intensivvårdsavdelningen. Det här är något jag jag aldrig kommer göra om.

Kunde läkarna konstatera att du var hjärndöd (eller som den medicinska termen lyder: dum i huvudet) till följd av bomullstopstuggande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Har ett överflöd såna. Bli min croupier i stället.

I´m on it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Kunde läkarna konstatera att du var hjärndöd (eller som den medicinska termen lyder: dum i huvudet) till följd av bomullstopstuggande?

Jag kan inte riktigt urskilja vad som var psykotiska vanföreställningar och vad som var verklighet under sejouren. Huvudsaken jag kom hem och har bomullstopsarsenalen i behåll.


   
SvaraCitera

Hade hört en del dåliga grejer om bomullstops innan - kul att se att ens farhågor stämde (även om det var lite tråkigt att det blev på din bekostnad). Jag har hört att tamponger ska vara ännu värre. Hemska tanke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pansarvalp:

Hade hört en del dåliga grejer om bomullstops innan - kul att se att ens farhågor stämde (även om det var lite tråkigt att det blev på din bekostnad).

Du har blivit desinformerad. Det värsta som kan hända om man käkar bomullstops är att man blir dum i huvudet, och det är liksom bara när man tagit större mängder. Tar man bara mindre mängder så är det inte så farligt, det är bara staten som vill att du ska tro det så att de kan kränga alkogel i fred (de vill inte att marknaden ska hotas av andra bersusningsmedel som till exempel bomullstops, tamponger och hudlotion).


   
SvaraCitera