Aviseringar
Rensa alla

Tripprapport: Sårskorpa + Resa sig upp för fort


Ämnesstartare

Satt vid datorn och klöste loss sårskorpan från min vänstra öronsnibb, stoppade den sedan i munnen.

Efter 1 minut märker sedan att jag blöder rätt kraftigt från öra. Går till badrummet för att hämta toalettpapper att torka bort, reser mig upp fort från stolen och inväntar resultatet.

Kommer in i badrummet och sträcker mig efter toalettpappret som står ovanpå badrumsskåpet (slut i rullen).

NU DJÄVLAR börjar det hända grejer, ringer i öronen svartnar för ögonen, vinglar fram och tillbaka och slår in i väggen, har ner min ko-maskeradmask från badrumsväggen och ramlar in i tvättkorgen, lutar mig mot väggen och väntar.

10 sekunder senare är det över.

Någon annan som testat denna kombination?
Boostade sårskorpan Resa Sig Uppet eller tvärtom/ingetdera?
Tog jag för mycket eller för lite?

Tacksam för svar!


   
Citera

Klorofyl:

Satt vid datorn och klöste loss sårskorpan från min vänstra öronsnibb, stoppade den sedan i munnen.

JAG ÄTER JU FÖR FAN!!!! [cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"§12. Det är inte tillåtet att tipsa om eller rekommendera olagliga droger, eller andra substanser som ger drogliknande effekter, eller posta så kallade tripprapporter."

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Satt vid datorn och klöste loss sårskorpan från min vänstra öronsnibb, stoppade den sedan i munnen.

[cry][love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

JAG ÄTER JU FÖR FAN!!!! [cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Sluta genast upp med sånna dumheter unge man!

Butterscotch:

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och​-besvar/Lagt-blo...

Åh! Tack, kunde inte hitta någonting om det på erowid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skämtarkillen. [wink]

Läskigt dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äckligt


   
SvaraCitera

Klorofyl:

NU DJÄVLAR börjar det hända grejer, ringer i öronen svartnar för ögonen, vinglar fram och tillbaka och slår in i väggen, har ner min ko-maskeradmask från badrumsväggen och ramlar in i tvättkorgen, lutar mig mot väggen och väntar.

HAHAHAHA! [bigsmile] Underbart!

Trevlig rapport! Ska genast beprövas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Satt vid datorn och klöste loss sårskorpan från min vänstra öronsnibb, stoppade den sedan i munnen.

Det värsta är att det säkert är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Det värsta är att det säkert är sant.

klart det är, varför skulle jag ljuga?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

klart det är, varför skulle jag ljuga?!

vet.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Satt vid datorn och klöste loss sårskorpan från min vänstra öronsnibb, stoppade den sedan i munnen.


   
SvaraCitera

ANMÄL MISSBRUK

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tripprapport.

Image


   
SvaraCitera