Aviseringar
Rensa alla

Triss


Lounge

500 kr en gång.. Då brukade jag köpa 2 i veckan. Hon i kassan blev dock minst sagt förvånad när jag skulle lösa in den mot pengar. Jag lämnade in lotten, hon sa "Ny lott eller pengarna?" (som om det inte fanns i hennes värld att man vann mer än 30). Jag ba "Öh.. Pengarna" Då kollade hon på lotten och ba "Ooooj". Verkade väldigt ovan vid sådana "höga" summor 😛


   
SvaraCitera

Triss är en skam och köper man bara enstaka lotter och får en högre summa pengar så har man extremt mycket tur. Varje bunt triss kommer i en hög på 100 stycken och denna hög kostar sammanlagt 2500 kronor att köpa. Prispotten i högen brukar oftast ligga på 50% utav den totala vinstsumman. För varje hög vinst som delas ut så har triss tjänat in flera miljoner kronor. Jag har testat trisslotter i större mängder och min teori stämmer till 100%, men jag har aldrig fått någon vinst på över 500 kr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ja, såhär mycket:

Mest småpengar typ en ny lott, en hundring eller liknande. Det mesta tror jag är en femhundring.


   
SvaraCitera

Ja,småsummor, oftast 30 eller 60 kr, enstaka gånger 100/200.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ja, såhär mycket:

Mm, typ 30, 60 och 90 spänn som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en Trisslott med en vinst på 30 kr framför mig när jag skriver detta. Wooooh.


   
SvaraCitera

hahahlurad: Ja, såhär mycket

300 kr som mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har med åren börjat misstänka att det inte finns högre vinster, och de som är i tv och skrapar är betalda skådespelare. Blink


   
SvaraCitera

hahahlurad: Ja, såhär mycket:

1000 kr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte köpt det sen jag under klassresan i 6an fick för mig att lägga nästan alla mina pengar på trisslotter (800kr, jättemkt på den tiden) och senare på kvällen spelade jag mina sista 200;- för att vinna en stor coca-cola frys på liseberg Gråter Var typ asjobbigt att inte ha nå snacks elr nått under en hel vecka i gbg 🙁 

Satt och grinade varje kväll och när tjejkompisarna berättade för läraren blev hon skogstokig. Mådde asdåligt för jag visste hur urfattig vi var på den tiden och hur djävla många nätter farsan hade tagit extra körningar för att jag skulle ha fickpengar. Fast tusen spänn var nog lite väl mkt :d

vann dock en kaffebryggare elr nått sånt, vattenkokare kanske det var?

Så kissade jag även på mig på tågresan hem då jag satt närmast fönstret och vågade inte be en kille att resa på sig, inte för än det var verkligen verkligen akut och då var det en kö in till toan. Kom till slut in på toan men precis när jag fick upp gylfen så kissade jag ned byxorna och hela toan Gråter Så satt jag helt tyst upptryckt mot fönstret resten av resan o hoppades på att ingen skulle märka något.. 🙁 

xD 


   
SvaraCitera

Fasiken: xD

fyfan va fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

fyfan va fint

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Nej men har vunnit på annat, nämligen:
1 st

Vann typ 5000 i en tävling jag inte hade medverkat i, men jag fick behålla pengarna trots deras misstag.


   
SvaraCitera

Fasiken:

Ledsen

asså tyckte det va fint Rodnar
ringade in den ologiska barndomen..

ska ringa in den ologiska vuxendommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

asså tyckte det va fint Rodnar
ringade in den ologiska barndomen..

ska ringa in den ologiska vuxendommen

Rodnar


   
SvaraCitera