Aviseringar
Rensa alla

Tristan och Isolde dryck


Ämnesstartare

Tänk om man kunde göra en trolldryck med effekten att den som dricker den blir upp över örona förälskad i en. Som i Tristan och Isolde ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Tristan_och_Isolde ). Skulle ni, om ni hade tillgång till en sådan eller kunde göra en, använda den för ett få en person ni älskade?


   
Citera
Ämnesstartare

Tristan & Isola läste jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kille: Nej, svårt att tänka mig

falSkt


   
SvaraCitera
Draug

Gasolinerainbow: Kille: Nej absolut inte

skulle inte klara av att lura en annan människa att "älska" en på det sättet. Skulle bara kännas falskt att styra en annans känslor efter ens egna vilja.


   
SvaraCitera
reben

kan inte få bekräftelse av d så ne förmodligen inte men iof kanske praktiskt ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kille: Nej absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste först "isolde" som "isola" och undrade då vem tristan varRodnar

Ontopic:

Gasolinerainbow: Kille: Nej, svårt att tänka mig

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Nej. såvida man inte tror att alla kan älska alla med rätt stimulering vore det falskt, så vad är då poängen. 


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow: Tjej: Nej, svårt att tänka mig

Vill att personen själv ska upptäcka vad denne älskar i mig. Skulle kännas falskt på något vis om denne inte gjorde det innan drycken, lixom.

Röstade inte på absolut inte pga man vet fan aldrig vad man kan göra när man är kär och efterbliven (ja, de går hand i hand). Sen har jag inte heller varit olyckligt kär i någon som jag velat ha men som inte velat ha mig, så jag vet inte riktigt hur det känns.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nej. skulle nog inte kunna leva med en sån tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kille: Nej absolut inte

Hade inte känts bra på något plan.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: Sen har jag inte heller varit olyckligt kär i någon som jag velat ha men som inte velat ha mig, så jag vet inte riktigt hur det känns.

Bara för du är så djävla eftertraktad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, hellre att kärleken är genuin och att hn stannar pga det, vill ej vara med någon som inte vill vara med mig och känns inte rätt att trollbinda något till det 


   
SvaraCitera

Zodd:
Tristan & Isola läste jag

ZODD FRÅN BERSERK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Kille: Nej, svårt att tänka mig

såå fel 🙁


   
SvaraCitera