Aviseringar
Rensa alla

Trivs du bäst med tjejer eller killar?


Ämnesstartare

Som vänner alltså. Jag trivs bäst med killar, utan tvekan. Har svårt för tjejer i allmänhet[blush]

Nu vet jag ju att alla är olika, men generellt?


   
Citera
Ämnesstartare

Är väl självklart att man trivs bättre med killar, tjejer är ju dumma i huvudet[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trivs också bäst med killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

båda funkar tycker jag, förutom när man får för sig att man borde försöka trycka någon av honorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trivs nog mer med tjejer om jag måste välja, men har svårt att dra nån generell linje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte dum i huvudet[no-no]

Dold text: kanske därför jag inte gillar tjejer..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar.


   
SvaraCitera

kebu12:

Är väl självklart att man trivs bättre med killar, tjejer är ju dumma i huvudet [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte, har inga tjejvänner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trivs lika bra med båda (på olika sätt) fast fördelen med (nya man träffar) tjejer är att de inte raggar på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Har svårt för tjejer i allmänhet

det där har jag aldrig förstått. det är så himla vanligt att tjejer har "svårt för andra tjejer", har ni då bara haft oturen att vara omringade av blåsta bimbos? eller bara antar ni att alla utom just ni är ytliga kissies? känns som det är mest en massa avundsjuka inblandat också. finns så mycket underbara tjejer, killar med.

jag har flest tjejkompisar. detta pga att jag alltid gått i klasser där det kanske max funnits 3 killar. men det har ingenting att göra med kön för min del, skulle lika gärna kunna umgås med endast killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

fördelen med (nya man träffar) tjejer är att de inte raggar på en.

Gör alla killar det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

det där har jag aldrig förstått.

Tror de känner sig hotade. Avundsjuka, som du säger.


   
SvaraCitera

Tycker inte att könet är relevant bland mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

finns så mycket underbara tjejer, killar med.

Självklart. Men de flesta tjejer jag har träffat/stött ihop med har varit ganska..bimboliknande, ja. Viskar och har sig. De flesta killar är mer rättfram.


   
SvaraCitera