Aviseringar
Rensa alla

Tro du att 2012 blir ett bra år för dig?


Ämnesstartare

Image


   
Citera

kommer säkert hända massa bra saker men jag kommer skiljas från min bästa vän också, kommer bli skitsvårt. För svårt nästan.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nej, men man kan ju alltid hoppas (Du röstade på detta alternativ)

i alla fall försöka


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nej, men man kan ju alltid hoppas (Du röstade på detta alternativ)

typ så känner jag... vill inte säga något positivt nu för jag tror det kmr bli tvärtom då. men ah, får se vad som händer!

elverpigen:

kommer säkert hända massa bra saker men jag kommer skiljas från min bästa vän också, kommer bli skitsvårt. För svårt nästan.

Var samma sak för mig fast i början av det här året. Hemskt, ungefär det värsta som har hänt mig.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja, verkligen (Du röstade på detta alternativ)

om allt blir som jag hoppas kommer det bli ett väldigt fint år. längtar väldigt mycket till sommaren.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Neutralt år (Du röstade på detta alternativ)

Röstade fel. Borde ha röstat på "ja till viss del".
Åh allt kan hända och inte hända.


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Nä.

vrf, Majsan? [sad]


   
SvaraCitera

isola:

vrf

Pga kommer behöva jobba asset av mig, bl.a :c


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja, till viss del (Du röstade på detta alternativ)

Tror inte att början kommer bli speciellt bra. Men tror att allting kommer lösa sig framåt våren och året kommer bli bra. Fyller tjugo och förhoppningsvis kommer jag lämna staden detta året.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Neutralt år (Du röstade på detta alternativ)

Tror det i det stora hela kommer bli som alla andra år...


   
SvaraCitera

Blir nog inte värre än andra år i alla fall.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja, till viss del (Du röstade på detta alternativ)

hoppas det


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja, verkligen (Du röstade på detta alternativ)

Mm. Ska börja gymnasiet, hoppas det blir bra. Tror det blir bra. Förutspår mig träffa människor som kommer att betyda mycket för mig, likasinnade som bor nära, förhoppningsvis. Tror jag kmr slacka av med studier men så får det vara, faktiskt.

Tror att jag generellt kommer må bättre än 2011 i och med nya levnadsförhållanden samt att ja, jag lever ju 2012 med mig själv som mer hel så hur fel kan det gå ändå, liksom [cool]

Tror dock att jag kommer gå under om ngt illa händer mig. Vill inte det. Skulle gå under om jag blev typ våldtagen, tror jag. Usch, vet inte hur jag skulle hantera det. Ligger ändock rätt ofta och tänker på hur det skulle bli. Är väl rätt illa egentligen att jag går och förutsätter att det kommer hända men allt pekar ju typ mot att det kommer bli så [cry]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Ja, verkligen (Du röstade på detta alternativ)

Världen är min lekplats.


   
SvaraCitera