Aviseringar
Rensa alla

Trodde jag var hetero tills jag såg honom.


Ämnesstartare

Jag är en 17årig kille som i somras träffade en annan kille som är tre år yngre. Vi började umgås dagarna långa och jag tyckte mig ha funnit en riktigt bra kompis.
Desto mer jag var med honom, ju konstigare känslor fick jag. Han växte i mina ögon. Han blev snyggare för varje dag. Vi umgicks i ungefär två veckor. Tältade ihop m.m. Jag masserade hans rygg och älskade att beröra honom.

När han senare åkte hem kunde jag inte sluta tänka på honom och jag föll in i en sorts depression, vilken jag fortfarande är kvar i, sisådär en och en halv månad senare.
Jag tänker på honom hela jävla tiden och det är inget jag kan rå för.

Jag vet inte, förr har jag alltid blivit kär i tjejer, men samtidigt kunnat tycka att killar var snygga men inte mer. Nu när jag har fått de här konstiga känslorna för honom vet jag inte vad/Vem jag längre är.

Jag skulle göra vad som helst för honom. Det enda jag vill just nu, är att han ska hålla om mig och säga att allt kommer bli bra.
Men detta kommer inte hända. Han är ju tre år yngre. Han skulle aldrig förstå det här och berätta för honom känns verkligen inte som ett alternativ. Vad ska jag säga liksom? "hej, jag har fått konstiga känslor för dig. kan vi kramas?".

Jag känner inte en sexlust efter honom. Jag känner mer att jag vill hålla om honom och känna att jag "har" honom. Mysa typ.

Jag är absolut inte homosexuell eftersom jag förr alltid dragits åt tjejer. Att acceptera mig själv som bi lär jag inte heller göra, för det tror jag inte att jag är. Jag är bara galen i den här killens personlighet. I hans sätt att vara. I hela honom.
Vad fan ska jag göra? hur ska jag bära mig åt? Jag vill att han ska veta, men samtidigt inte för jag vill ju självklart inte förlora honom som en vän...

Vi har träffats en gång efter sommaren. Vi var på ett nöjesfält och på ett ställe skulle man gå in i ett mörkt rum och stå stilla. När vi gick in där så tog han sin hand och la den om mig, precis som om han ville hålla om mig.
Sen, när vi senare hade bytt plats så tog han min hand, drog den så att den typ snuddade över hans "thing" och sen la den på hans mage. Det kändes som om han ville ha beröring. Min beröring.

Var det vibbar han gav mig? vad menade han?
Jag förstår verkligen INGENTING.
Jag vet inte vem jag är längre och jag mår piss över det här. Går bara och är ledsen hela tiden.

Jag har hittat ett bra citat som passar in på hur jag känner:
”It’s weird. It’s just different. It’s not men. It’s just him. It’s only him.”

Borde jag kalla mig för bi? Måste man över huvudtaget placera in sig i några sexuella fack?
Jag är vilsen och behöver hjälp/stöd.

Hur skulle ni ha gått till väga om ni satt i min sits?

"gillar" en tre år yngre med samma kön som mig själv och som är bosatt i en annan stad. jävligt fail.

Jag vill vara normal, men känner mig som ett cp... accepterad av mig själv. Jag vill vara hans.


   
Citera

Vill oxå träffa nån som omvänder mej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melly, hur menar du?


   
SvaraCitera

Alla män har en mancrush, var den någon som sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här är jobbigt.


   
SvaraCitera

alexxiz:

Jag vill vara normal, men känner mig som ett cp... accepterad av mig själv. Jag vill vara hans.

Det är väl bara bra att vara bi? Fler personer att välja emellan.


   
SvaraCitera

alexxiz:

"hej, jag har fått konstiga känslor för dig. kan vi kramas?".

haha [love]

alexxiz:

Borde jag kalla mig för bi? Måste man över huvudtaget placera in sig i några sexuella fack?

Nope, det MÅSTE du verkligen inte.

Alltså, det är inte svårare än att du är kär. Ge det tid och fortsätt att umgås med honom som en vän, så ser du vad som händer. Känner du att du vill så kan du ju vara lite mer närgången utan att bli FÖR mycket. På så sätt märker du förhoppningsvis om han SVARAR tillbaka eller bara verkar bli freaked.

Men, jag måste ju säga, att om han tog din hand och la den över sitt skrev så finns det väl inte så mycket att fundera över?


   
SvaraCitera

om man som kille kallar sig för alexxiz så kanske man borde inse att man är lite gay ändå [wink] inget fel med det, bara sött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Det är väl bara bra att vara bi? Fler personer att välja emellan.

jo i och för sig, men jag känner inte att jag vill ha analt sex med en kille.

Michee:

Men, jag måste ju säga, att om han tog din hand och la den över sitt skrev så finns det väl inte så mycket att fundera över?

nja, undrade vad han höll på med. men man vet ju inte. när man var 14 gjorde man alla möjliga konstiga saker..

Mawns:

om man som kille kallar sig för alexxiz så kanske man borde inse att man är lite gay ändå inget fel med det, bara sött!

meeen. 🙂 det är faktiskt ett könsneutralt namn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han hade varit en tjej så hade jag berättat hur jag kände, även om "hon" då hade varit tre år yngre, men nu när det är en kille som förmodligen är hetero så är allt mycket svårare. vet ju inte ens själv hur jag känner.

Fast om jag som hetero börjat gilla en kille så finns det säkert en chans att även han kan göra't.


   
SvaraCitera

alexxiz:

Vad fan ska jag göra? h

kontakta honom, ha kommer bara bli glad. spciellt efter det ni var med om. tror han också kände något utöver det vanliga.

ta kontakt med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

kontakta honom, ha kommer bara bli glad. spciellt efter det ni var med om. tror han också kände något utöver det vanliga.

ta kontakt med honom.

jag smsar med honom ibland. Frågade härom dagen om jag fick ringa, men han sa att jag inte fick det. Anledningen var att han inte gillar att prata i telefon. om han verkligen ville prata med mig hade han nog gjrot det..


   
SvaraCitera

alexxiz:

. Anledningen var att han inte gillar att prata i telefon. om han verkligen ville prata med mig hade han nog gjrot det..

han kanske behöver tid för att tänka på de konstiga känslorna han fick med dig. o tänka på de konstiga sakerna han gjorde
tänker på dessa två då:

alexxiz:

Sen, när vi senare hade bytt plats så tog han min hand, drog den så att den typ snuddade över hans "thing" och sen la den på hans mage. Det kändes som om han ville ha beröring. Min beröring.

alexxiz:

Vi har träffats en gång efter sommaren. Vi var på ett nöjesfält och på ett ställe skulle man gå in i ett mörkt rum och stå stilla. När vi gick in där så tog han sin hand och la den om mig, precis som om han ville hålla om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

han kanske behöver tid för att tänka på de konstiga känslorna han fick med dig. o tänka på de konstiga sakerna han gjorde
tänker på dessa två då:

jo, men. jag tror ändå inte att det är så. försöker tänka det värsta för att inte ha så stort "hopp"....


   
SvaraCitera

alexxiz:

jo, men. jag tror ändå inte att det är så. försöker tänka det värsta för att inte ha så stort "hopp"....

borde kanske jag också gjort när jag va i en liknande situation.

för mig vart det som så att vi blev bra kompisar. vi är det fortfarande. men jag va jätte kär i början när vi va med varandra. gud vilka veckor 🙂


   
SvaraCitera