Aviseringar
Rensa alla

Trodde jag var hetero tills jag såg honom.


Ämnesstartare

funboy1:

borde kanske jag också gjort när jag va i en liknande situation.

för mig vart det som så att vi blev bra kompisar. vi är det fortfarande. men jag va jätte kär i början när vi va med varandra. gud vilka veckor 🙂

hur mådde du under tiden du var kär i kompisen?
berättade du ?


   
SvaraCitera

alexxiz:

hur mådde du under tiden du var kär i kompisen?

typ som att vara på moln. vi va på mitt landställe. umgicks varje dag. men vet inte om han lekte med mig eller inte. han sa dock senare att "jag är bög[blush]" men jag skrattade bort det bara i all min nervöshet.

alexxiz:

berättade du ?

nej men han fattade. det kan man märka idag när han driver med mig [crazy]


   
SvaraCitera

om du kände att det "klickade" på något sätt tycker jag att du ska försöka hålla kontakten med honom, försöka ses mer och se om dina känslor är besvarade! i slutänden är vi alla människor och imed att detta är en engångsföreteelse så tycker jag inte du borde klassa dig som bög,bi eller vad som. det är killens personlighet du fastnat för och inte hans kön ellerhur.. hur konstigt det än låter så tror jag inte att det faktiskt är så konstigt egentligen. du borde inte fundera så mycket på din sexuella läggning utan istället fokusera på att försöka ta reda på om dina känslor är ömsesidiga, vilket är ganska uppenbart hittils med tanke vad du skrev att han gjorde med din hand och massage mm. Så länge du vet hur han känner och vad han vill så vet du hur du kan gå till väga, är det inget intresse från honom på de planet, då går du vidare. lycka till verkligen !!


   
SvaraCitera

Fan va gay den här tråden var[shake]


   
SvaraCitera

Mawns:

om man som kille kallar sig för alexxiz så kanske man borde inse att man är lite gay ändå

[love]


   
SvaraCitera

Du är en jävel på de där som kallas ''skämt''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa människor förstår jag inte på. Jag skriver här för att få hjälp och stöd, inte för att bli kallad gay och bli bortskämtad.
Det är riktigt omoget. Låt bli att skriva något i så fall....

xftre:

det är killens personlighet du fastnat för och inte hans kön ellerhur..

ja precis. Det är ju hans personlighet. Fast jag skulle inte kunna se någon annan med hans personlighet..om du förstår. det är ju rätt med just honom liksom. rätt personlighet på "fel" kön som ändå är rätt.. lustigt.

xftre:

du borde inte fundera så mycket på din sexuella läggning utan istället fokusera på att försöka ta reda på om dina känslor är ömsesidiga, vilket är ganska uppenbart hittils med tanke vad du skrev att han gjorde med din hand och massage mm.

jag vet inte..visst, han gjorde sådär, men han kanske larvade sig? vad vet jag. dock kändes det inte som något skämt. jag ska kontakta honom i morgon :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

typ som att vara på moln. vi va på mitt landställe. umgicks varje dag. men vet inte om han lekte med mig eller inte. han sa dock senare att "jag är bög" men jag skrattade bort det bara i all min nervöshet.

menar du att han kallade sig själv för bög, eller kallade han dig det?
min berättelse utspelar sig också på landet.. det är nog där man verkligen får se hur personer är. Man är en bit ifrån stan och visar sitt riktiga jag. förhoppningsvis.

Hur gammal var du när du upplevde det här?


   
SvaraCitera

alexxiz:

det är nog där man verkligen får se hur personer är.

ja så är det verkliogen. helt annan stämning på landet hos människor. man får helt andra vibbar. människan är lättpåverkad.

alexxiz:

menar du att han kallade sig själv för bög,

sig själv.

alexxiz:

Hur gammal var du när du upplevde det här?

jag va typ 16 o han va 13


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

jag va typ 16 o han va 13

hur gammal är du nu då?

Det är ju ungefär samma ålder det handlar om för mig osv.
varför kallade han sig själv för bög? är han det?

jag blev väldigt nyfiken nu!


   
SvaraCitera

alexxiz:

hur gammal är du nu då?

tjugotvå (22)

alexxiz:

varför kallade han sig själv för bög? är han det?

alltså det var typ ett erkännande som han ville ha svar på.

alexxiz:

jag blev väldigt nyfiken nu!

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

alltså det var typ ett erkännande som han ville ha svar på.

så han erkände att han var homosexuell för dig, när han var 13. du var typ 16 och var kär i honom?

haallå, varför blev det inget? låter ju som att ni gillade varann.


   
SvaraCitera

alexxiz:

så han erkände att han var homosexuell för dig, när han var 13. du var typ 16 och var kär i honom?

haallå, varför blev det inget? låter ju som att ni gillade varann.

vi levde i olika världar. i hans verklighet så fanns det ingen plats för mig. vet än idag inte om han gillade mig lr inte. men han blir fortfarande glad om jag ringer upp honom. ska nog göra igen snart, tror han har tråkigt på sitt nya jobb.


   
SvaraCitera

Mawns:

om man som kille kallar sig för alexxiz så kanske man borde inse att man är lite gay ändå [wink] inget fel med det, bara sött!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

vi levde i olika världar. i hans verklighet så fanns det ingen plats för mig. vet än idag inte om han gillade mig lr inte. men han blir fortfarande glad om jag ringer upp honom. ska nog göra igen snart, tror han har tråkigt på sitt nya jobb.

det är alltid bra att hålla kontakten :)!
kan du inte fråga honom, om han gillade dig för 6 år sen?

Jag ska ringa "min" i morgon :). Försöka planera in en träff ;).


   
SvaraCitera