Aviseringar
Rensa alla

Trösta Sheriffen!


Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Han är väldigt inskränkt, hans världsbild består bara av närmaste omgivningen. Han är främlingsfientlig men kan inte debattera, utan säger emot sig själv hela tiden och har argument som är totalt ohållbara.

Jaha och bara för tycker han är korkad så tycker du att man kan mobba honom?

Lallaren från Ibiza:

Han är klängig och odräglig när han är full osv.

Jag vet inte om jag kan hålla med dig om den saken, men det spelar ingen roll. Skulle du bli glad om jag sa att jag skulle sticka kniven i dig om jag tyckte du hade fel åsikter?

Lallaren från Ibiza:

Jag bryr mig inte så värst mycket om honom, men han kunde ju börja bete sig på ett trevligare sätt om han vill undvika sånt här i fortsättningen.

Han är väl inte otrevlig? Han står bara för sina åsikter.

Lallaren från Ibiza:

Stödjer inte mobbning, men i vissa fall förstår jag varför vissa frestas att ta till såna medel

Jag står för det jag säger nu. MOBBNING ÄR ALDRIG OKEJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På något vis gillar jag honom lite. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

*host host* http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=259425&page=1#9663634

Okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

MOBBNING ÄR ALDRIG OKEJ!

så jävla sant![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har aldrig gjort mig nåt ont.
Manlig kärlek till dig Sheriffen![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen har jag inget emot.

iosib:

jag ar i ryssland,

Studerar du arvet efter stalin? [crazy]

Btw; är det sant att Ryssland har som mål till COP15 mötet att öka sina utsläpp med 40%?
Tror nästan inte att det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Jaha och bara för tycker han är korkad så tycker du att man kan mobba honom?

Lallaren från Ibiza:

Stödjer inte mobbning

Läs först, kommentera sen.

SebastianE:

Skulle du bli glad om jag sa att jag skulle sticka kniven i dig om jag tyckte du hade fel åsikter?

Nej, självklart inte. Jag har heller aldrig mobbat Sheriffen, men det finns det ju tydligen dom som gör och jag försöker bara förklara hur dom tänker.

SebastianE:

Han är väl inte otrevlig? Han står bara för sina åsikter.

Om han hela tiden mal på om att vissa inte är välkomna i Sverige för att dom kostar pengar, så får han finna sig i att det kommer en tråd som driver med den åsikten. Hur mycket sparkar inte han på folk som redan ligger?

SebastianE:

Jag står för det jag säger nu. MOBBNING ÄR ALDRIG OKEJ!

Det är sant. Därför håller jag också en vänligt ton och försöker så lågt det går debattera seriöst med vår vän Sheriffen[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen sög som moderator, men jag har inget emot honom i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Studerar du arvet efter stalin?

mm, har redan kramat en leninstaty [cool]

Anarkandi:

Btw; är det sant att Ryssland har som mål till COP15 mötet att öka sina utsläpp med 40%?

de ar ju javligt maskulina, klart de ska vara minst miljovanliga i varlden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Läs först, kommentera sen.

Dock tycker jag det verkar som det är du som säger emot dig lite allt.

Lallaren från Ibiza:

Stödjer inte mobbning

Lallaren från Ibiza:

men helt obefogad är den inte i Sheriffens fall

Lallaren från Ibiza:

Nej, självklart inte. Jag har heller aldrig mobbat Sheriffen, men det finns det ju tydligen dom som gör och jag försöker bara förklara hur dom tänker.

Ja men jag tycker inte om de och jag accepterar inte de. Hur de tänker tror jag vet hur de gör allt[y]

Lallaren från Ibiza:

Om han hela tiden mal på om att vissa inte är välkomna i Sverige för att dom kostar pengar, så får han finna sig i att det kommer en tråd som driver med den åsikten. Hur mycket sparkar inte han på folk som redan ligger?

Han sparkar väl inte på folk?

Lallaren från Ibiza:

Det är sant. Därför håller jag också en vänligt ton och försöker så lågt det går debattera seriöst med vår vän Sheriffen

Ja det låter bra det[y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

mm, har redan kramat en leninstaty [cool]

Finns det kvar såna? 😛

Visserligen sitter ju typ alla gårdagens kommunister nu i styrelser för privata företag som styr hela landets medier och så vidare, men är inte ryssland ganska antikommunistiskt numera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Finns det kvar såna? 😛

Visserligen sitter ju typ alla gårdagens kommunister nu i styrelser för privata företag som styr hela landets medier och så vidare, men är inte ryssland ganska antikommunistiskt numera?

mm, hammaren och skaran ar overallt mvh chickiz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att Sheriffen är söt [blush] (på kattunge/hundvalpsvis då, och det kanske inte ses om en komplimang[sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

mm, hammaren och skaran ar overallt mvh chickiz

Chickfactor? 😛

Isåfall har han hamnat i sitt paradis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Finns det kvar såna? 😛

joda, coolt som fan [bigsmile]

Anarkandi:

men är inte ryssland ganska antikommunistiskt numera?

nja, sovjetromantiken finns ju bland det arbetslosa och alkoholiserade trasproletariatet, sen tjanar de ju en del pa det da turister ar ointresserade av ekonomiska "framsteg".


   
SvaraCitera