Aviseringar
Rensa alla

Trött på allt och alla


Ämnesstartare

Hej du som läser detta.

Jag vet inte va fan jag ska ta mig till. Är så jävla trött på allt och alla. Jag bor på internat där min rumskompis nyss försökt tagit självmord, överdos, medans jag va i rummet. Är helt jävla knäckt efter det. Men ingen verkar fatta. Jag nästan inga vänner och ingen nära vän. Min storebror är funktionshindrad vilket gör det jobbigt hemma. Jag vet inte om jag orkar bo kvar på internatet men jag vill hellre inte åka hem. Jag är ingen sån som visar mina känslor utan håller dom för mig själv. När någon frågar hur jag mår ler jag och säger "okej" fast jag inte är det.
Jag vet inte ens varför jag skriver det här... orkar fan inte mer


   
Citera

Ne men seriöst nu.. Ah, har varit sådär sjuk i huvudet hela dagen! Börja umgås lite mer här, gå på UM-träffar.. På så vis kan du skaffa dig schyssta vänner! [cute]


   
SvaraCitera
kachin

1234zxcv:

Jag bor på internat där min rumskompis nyss försökt tagit självmord, överdos, medans jag va i rummet. Är helt jävla knäckt efter det. Men ingen verkar fatta.

fyfan =S oj... vet inte vad jag ska säga. men du borde prata med någon. du behöver kanske inte öppna dig helt och hållet från första början, men att börja säga till någon att man inte mår så bra kan nog vara ett steg.
kram

och S3ON vad fan, kul skämt


   
SvaraCitera

jag med.

det blir bättre. ta hand om dig. prata ut om det, med psykolog eller någon annan vuxen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helst skulle jag vilja åka härifrån och slippa allt, vilket inte är ett alternativ.


   
SvaraCitera

1234zxcv:

vilket inte är ett alternativ.

Hur kommer det sig då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste gå i skolan


   
SvaraCitera

1234zxcv:

måste gå i skolan

Jaha, du tänkte så.. Vart vill du så gärna åka någonstans då där du tror att allt är bättre? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

men du borde prata med någon. du behöver kanske inte öppna dig helt och hållet från första början, men att börja säga till någon att man inte mår

ska försöka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jaha, du tänkte så.. Vart vill du så gärna åka någonstans då där du tror att allt är bättre?

långt härifrån


   
SvaraCitera
kachin

S3ON:

Vart vill du så gärna åka någonstans då där du tror att allt är bättre? [cute]

[shake]

1234zxcv:

måste gå i skolan

bra att du gör =)


   
SvaraCitera

1234zxcv:

långt härifrån

Vad sägs om Honolulu, Hawaii? Har alltid villat åka dit! Vi kan öppna en strandrestaurang tillsammans och leva lyckligt för all framtid! [blush]


   
SvaraCitera

kachin:

[shake]

Vad? Jag vet vad jag sysslar med, jag är psykolog, ok! [blush]


   
SvaraCitera

1234zxcv:

Helst skulle jag vilja åka härifrån och slippa allt

ja me


   
SvaraCitera

gör likadant som din rumskompis [ops]


   
SvaraCitera