Aviseringar
Rensa alla

Trött på livet?


Nirr:

Tkr ej du är ensam pga är du det räknas ej jag, wallgis, lötis, penis (hihi), julia och Rubie.

Därför skrev jag lite ensam.


   
SvaraCitera

kevlarsoul:

Har du lyssnat på kent någongång? Jag menar, på riktigt. Deras texter kan lyfta, de är så jävla begåvade.

Vad pretentiöst det där lät, men ja, jag har lyssnat och lyssnar på Kent, deras musik må vara lyftande, men den muntrar inte upp precis, det är ingen JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JAG SKA LYSSNA PÅ KENT NU, riktigt, fast jag kanske har fel, talar bara av egen erfarenhet.

kevlarsoul:

Det enda folk säger är att "allt kommer bli bra", men hur ska man kunna tro på dem?

Tror du att de bara ljuger? Nej det är inte 100% säkert att det stämmer i allas fall, men i majoriteten av fallen gör det. Finns många saker man kan göra, t.ex. börja träna eller finna någon fritidssysselsättning, prata med någon eller antidepressiva.


   
SvaraCitera

Är både ensam och, kanske inte trött på livet, men åtminstone uttråkad och bitter.
Men att ta sitt liv, vad för nytta medför det? Jävligt svagt enligt mig att ta sitt eget liv om omständigheterna inte är extrema.. Typ svält, slaveri, daglig misshandel etc.


   
SvaraCitera

du är inte ensam

jag är också helt ensam och trött på livet. finns ingen som förstår och ingen att prata med


   
SvaraCitera

UM[love]


   
SvaraCitera

typ hur många som helst


   
SvaraCitera

Lindblom:

finns det någon som INTE är trött på livet, undrar jag

Hello YOU!


   
SvaraCitera

usch, är mkt trött på allt, särskilt att jag måste städa för att ej frysa ihjäl, fel på mina element igen :c Kan inte släppa in fastighetsskötare i denna röra.


   
SvaraCitera

Detta är UM, hallå.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

usch, är mkt trött på allt, särskilt att jag måste städa för att ej frysa ihjäl, fel på mina element igen :c Kan inte släppa in fastighetsskötare i denna röra.

Well, du får ha din element på iallafall, det får inte jag.


   
SvaraCitera

Roll on:

UM[love]

OnT: Efter regn kommer solsken, sägs det. Väljer att tro på det. Förr eller senare kommer det bättre tider även om det kanske inte känns så för stunden. Gäller bara att ha tålamod. Kram! [love]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Well, du får ha din element på iallafall, det får inte jag.

? [sad][love]


   
SvaraCitera

är trött på att livet går så sjukt fort


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

? [sad][love]

Det är dyrt och bättre om jag fryser ihjäl en kall natt. [smile]


   
SvaraCitera

bajstrött


   
SvaraCitera