Aviseringar
Rensa alla

Trött på livet


Ämnesstartare

Heej ! asså de e så att jag e trött på allt de finns fan inget att göra jag vaknar äter går ut kommer hem tv dator sova sen fortsätter det så hela tiden de e sä jävla tråkigt jag e trött på sverige jag e trött på att allt ska vara likadant hela tiden jag vill bara åka utomlands vilket jag redan gjort men för en vecka bara sen e de samma gamla skit igen ingen förstår mig de e tröttsamt att allt ska gå i samma spår jag pallar nt mer när ja va utomlands var de underbart fett kul o ovanliga saker och de e så jävla fint med gemförelse till sverige, inte ens vädret e bra här o de e sommar :s har ni några förslag vad jag kan göra jag e deesperat pallar nt me nånting 🙁

seriösa svar tack !


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Plugga utomlands? Jobba utomlands? Volontärarbeta utomlands? Bli au-pair i ett år? Plugga till något här i Sverige så du sedan får jobb utomlands? Få en kille/tjej som bor utomlands att bli kär i dig så du kan flytta dit? Och kanske leva på h*ns tillgångar? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Plugga utomlands? Jobba utomlands? Volontärarbeta utomlands? Bli au-pair i ett år? Plugga till något här i Sverige så du sedan får jobb utomlands? Bli kär i någon utomlands så du kan flytta dit!!!!1

Skulle gärna gjort det men jag är bara 14 år :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pringlees:

Skulle gärna gjort det men jag är bara 14 år :$

Då kan du tänka ut hur du ska göra för att få den framtid du önskar. Stå ut tills dess, skaffa en utbildning som ger dig jobb utomlands, knyt till dig kontakter eller whatever så det blir enklare att ta dig dit du vill men framförallt - ha så roligt som möjligt under dina år då du slipper ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Då kan du tänka ut hur du ska göra för att få den framtid du önskar. Stå ut tills dess, skaffa en utbildning som ger dig jobb utomlands, knyt till dig kontakter eller whatever så det blir enklare att ta dig dit du vill men framförallt - ha så roligt som möjligt under dina år då du slipper ansvar.

Tack så mycket jag har inte tänkt på det det hjälpte verkligen 🙂


   
SvaraCitera