Aviseringar
Rensa alla

Trött på livet


Ämnesstartare

allmänt trött på livet ....Pratar med bup/ungdomsmottagningen/ skolkuratorn plus en kompis , orkar inte med problemen 


   
Citera

Det ordnar sig när du blir äldre, de flesta ungdomar känner så vid nåt tillfälle. Det kommer bli bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det ordnar sig när du blir äldre, de flesta ungdomar känner så vid nåt tillfälle. Det kommer bli bättre.

De flesta ungdomar ? Förlåt men don flesta ungdomar behöver inte gå till 3 olika ställen i veckan för att prata och sen ha ett helvete veckan ut :/


   
SvaraCitera

Såradtjej: allmänt trött på livet ....Pratar med bup/ungdomsmottagningen/ skolkuratorn plus en kompis , orkar inte med problemen

Vad är problemen? Lista tack? Är det riktiga problem som rör verkligheten eller mest känslomässiga saker?


   
SvaraCitera

Såradtjej: De flesta ungdomar ? Förlåt men don flesta ungdomar behöver inte gå till 3 olika ställen i veckan för att prata och sen ha ett helvete veckan ut :/

Om du hänger på um så ser du. Det är inte så ovanligt som du tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Vad är problemen? Lista tack? Är det riktiga problem som rör verkligheten eller mest känslomässiga saker?

Killar som gjort äckligt taskiga saker , ryckten , självmordstankar , deprimerad , lurad , skolan , hemmet , skolkar , orkar inte med livet , .... Fler saker 


   
SvaraCitera

Blir alla lite då o då, synd va

 


   
SvaraCitera

Såradtjej: Killar som gjort äckligt taskiga saker , ryckten , självmordstankar , deprimerad , lurad , skolan , hemmet , skolkar , orkar inte med livet , .... Fler saker

Lite bakgrundsinformation kanske?
Vet folk på UM vem du är i verkligheten? (i så fall vågar du väl inte vara så öppen).
Hur gammal är du? Vad gör du? Går i skolan troligen!? Klass?


   
SvaraCitera

Ganbare

 


   
SvaraCitera

väldigt mycket tycka-synd-om trådar ska jag säga vad jag har gått igenom så gnäller du nog inte så mycket


   
SvaraCitera
time
 time

FNÖ:
väldigt mycket tycka-synd-om trådar ska jag säga vad jag har gått igenom så gnäller du nog inte så mycket

Får jag vänligt påpeka att andras (om än värre) lidande inte oberättigar ens dåliga mående?


   
SvaraCitera

time:

Får jag vänligt påpeka att andras (om än värre) lidande inte oberättigar ens dåliga mående?

Oh men är det inte allas våras favorit admin.


   
SvaraCitera
time
 time

FNÖ:

Oh men är det inte allas våras favorit admin.

Inte allas!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Livet kan vara ganska hemskt. Det gäller "bara" att försöka göra det bästa av vad en ändå har.


   
SvaraCitera

time:

Inte allas!

nej precis 


   
SvaraCitera