Aviseringar
Rensa alla

trött på min p stav!


LiiNa:

Han jobbar, och jag har jobb på g.

Hur gammal är du?

Som min pappa sagt: Man ska inte välja någon som känns rätt idag, utan någon som känns rätt imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hur gammal är du

16 fyller 17 i år.


   
SvaraCitera

LiiNa:

16 fyller 17 i år.

Det är för tidigt, man är fortfarande ett barn i den åldern. Jag fattar inte varför du ska ha så jävla bråttom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det är för tidigt, man är fortfarande ett barn i den åldern. Jag fattar inte varför du ska ha så jävla bråttom?

Många säger så. jag har egentligen inte bråttom. Jag vill bli ung mamma bara.


   
SvaraCitera

LiiNa:

Jag vill bli ung mamma bara.

Hahahahahahaha, det visar bara på hur fruktansvärt långt ifrån redo du är.

Det är inte hippt med unga hödrar, det är bara white trash.


   
SvaraCitera
Tyrael

Dan_the_ironman:

Det är inte hippt med unga hödrar, det är bara white trash.

http://www.google.se/search?q=black%20trash#sclient=psy&hl=sv&safe=off&q=young+b...


   
SvaraCitera

Har du hört talas om p-ring? Det är vad jag använder, funkar skitbra! Man stoppar in den som en tampong (den känns inte alls, utom nån enstaka gång men då får man putta upp den) har den i tre veckor, sen tar man ut o har mens en vecka, så stoppar man i en ny. Tror att man kan undvika mensen också om man vill men är inte säker, du får fråga nån på ungdomsmottagningen om det [smile]


   
SvaraCitera

Du ska inte ha barn. osuhfaxnhwpxfh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

micitic:

Har du hört talas om p-ring?

jo det låter rätt bra men nu ska jag få ta ut min p-stav för jag gick till ungdomsmottagningen igår och dom fick göra en gynundersökning och då såg dom att jag var röd på slemhinnan och hon sa att det berodde på p-staven. Så den 21 den här månaden ska jag ta ut den och veckan innan ska jag börja äta "mini-pe" heter det. för att ha ett säkert skydd när jag tagit ut p staven..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du varit gravid någon gång? Eller varför vill du ha barn så tidigt?


   
SvaraCitera

men nöööööödvändigt å bumpa el?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiiNa:

Finns inget som jag tycker verkar bra.

tål du hormoner har du ju hur mkt som helst du kan ha, jag har provat pstav, pring, pplåster 2 ggr , inget gick för jag inte kan ha hormoner i,. så fick bli kopparspiral. gjorde riktigt ont att sätta in men har den nu i max 7 år, så.. 🙂
tycker du kan prova nåt annat, spiral om det är nåt som skulle vara nåt för dig, hormonspiral annars om du tål hormoner?

p plåster är grymt bra också. varför skaffa barn liksom bara för du inte "vill" ha nåt annat....


   
SvaraCitera

jag känner en som tog ut sin p-stav själv.. Bara lite kul fakta sådär.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jag känner en som tog ut sin p-stav själv

vadå, snittade upp armen och fingrade ut? [chocked]


   
SvaraCitera

mm, skitvidrigt. men alltså staven är ju inte så stor så man behövde tydligen bara göra ett hål och trycka ut den.. eller ngt.. har inet velat gå in på detaljer


   
SvaraCitera