Aviseringar
Rensa alla

Trött på min roll som dörrmatta


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart ett år. Jag trodde i stort sett aldrig att jag skulle hitta någon och flöt i princip omkring på rosa moln det första halvåret och var bara så nöjd med livet osv. Detta ledde till att jag började toffla rätt mycket för att hon skulle vara så nöjd som möjligt. Tyvärr verkar det som om detta lett till att hon tror att hon kan behandla mig i princip hur som helst, medans jag fortfarande måste vara världens goaste och gladaste jämt och ständigt, annars är jag hemsk och dålig etc. Det känns som om min roll i vårt förhållande har reducerats till en dörrmatta som duger när jag har pengar. Det finns i stort sett ingen glöd kvar i vårt förhållande och det känns ofta som om hon inte alls finner mig tilltalande längre. Vi har inte sex alls ofta längre, och vi kysser varandra ungefär lika sällan. Hur jag gör för att få det här förhållandet på rätt köl igen? Att ta det här i en diskussion helt rakt upp och ner känns ju som ett... ja, inte så finkänsligt sätt. För jag vill verkligen få det här att fungera.


   
Citera
Ämnesstartare

Köp en riktig en istället då[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni måste prata om det, bara sitta ner och prata om det. Och löser det sig inte måste du sluta träffa henne. Eller iaf inte vara ihop med henne.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Testa att bara säga nej nångång då hon ber dig om något, och ge dig inte om hon tjurar, och i övrigt så behöver ni nog prata..


   
SvaraCitera

älskar du henne fortfarande?
tror du att hon älskar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

[crazy][crazy][crazy]

Jag ser ett mönster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför började du toffla? Ingen vill ha en toffel som pojkvän/flickvän..


   
SvaraCitera

alla tjejer vill ha en toffel.


   
SvaraCitera

Utlänning:

För jag vill verkligen få det här att fungera.

Ingen tjej vill väl ha en toffel som inte står upp för sej. Ta initiativet till sex, rape'a henne, visa vem som bestämmer 😉


   
SvaraCitera

Show her who's the man in your relationship!
SHOW SOME BALLS FOR FUCK SAKE![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

Ni måste prata om det, bara sitta ner och prata om det. Och löser det sig inte måste du sluta träffa henne. Eller iaf inte vara ihop med henne.

Håller med Kamp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Håller med Kamp.

[y][smile]


   
SvaraCitera

du maste prata med henne.hur tror du annars att det kommer losa sig? jag ar sjalv i lite samma problem.min man ar en liten toffel ibland och jag har sagt till honom att han maste battra sig for ingen vill ha en toffel.fast han och jag har andra problem att reda ut ocksa.

men tala med henne, hon tycker nog inte om ert forhallande heller langre. fraga henne om hon ar lycklig i forhallandet och vad du kan gora for att fa henne att bli mer inblandad i det och vad hon kan gora for att gora dig lyckligare. alskar ni varandra kommer det inte bli for svart att utfora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kedja fast henne vid spisen och säg åt henne att hålla käft.


   
SvaraCitera