Aviseringar
Rensa alla

tror 1 av mina familjemedlemmar är retarderad


Ämnesstartare

han kan ej läsa recept ens en gång nämlig1

har ni samma problem?


   
Citera

idag läste jag fransk istället för fantastisk (A)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

idag läste jag fransk istället för fantastisk (A)

menade om ni hade retarderade familjemedlemmar, men ok, d är okej om du klassar dig som retard, du får skriva i denna tråd ändå[love]


   
SvaraCitera

Alla andra är retarderade men inte jag [love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

menade om ni hade retarderade familjemedlemmar, men ok, d är okej om du klassar dig som retard, du får skriva i denna tråd ändå[love]

menade på tal om att läsa 😛

jag har inga retarderade familjemedlemmar men min brors flickvän är väldigt korkad människa 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag har inga retarderade familjemedlemmar men min brors flickvän är väldigt korkad människa 😛

korkad som i frustrerande korkad, eller bara korkad?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

korkad som i frustrerande korkad

våran familj är ganska smarta och allmänbildade och det är inte hon och då blir det rätt frustrerande [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

våran familj är ganska smarta och allmänbildade och det är inte hon och då blir det rätt frustrerande [crazy]

låter drygt!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

låter drygt!

ja fantastiskt 😛


   
SvaraCitera

qazedctgb:

våran familj är ganska smarta och allmänbildade och det är inte hon och då blir det rätt frustrerande [crazy]

består detta i att hon inte är så bildad, eller i att hennes rent logiska konsekvenstänkande brister, eller båda?


   
SvaraCitera

Brk g:

består detta i att hon inte är så bildad, eller i att hennes rent logiska konsekvenstänkande brister, eller båda?

båda ibland kan hon göra jätte brainfarts som får mig att tänka men snälla lilla människa har du gått grundskolan?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

brainfarts

[love]


   
SvaraCitera