Aviseringar
Rensa alla

Tror att en kriminell vän vill döda mig. 🙁


Ämnesstartare

Jag har ganska länge varit allmänt avvisande osv mot honom då han är en fara för allmänheten, han var den som fortsatte på samma spår vid 15-16 när vi andra la av.

Han kom iaf ut från finkan typ i måndags och har velat träffas några dagar osv, spontanringt mig på veckodagar om att jag ska komma till någon pub osv (ej arton än)

Problemet är nu att han ringde mig imorse vid halv elva o ba "jag och x har fått tag på fett olaglig drog y, kom hem till mig så kör vi, mina föräldrar åker snart"

Nu till problemet, drogen är inte av sådan karaktär att den går över efter några timmar och han vet inte när hans föräldrar kommer hem.

Är allt bluff och båg? kommer han mörda mig? eller ännu värre, inte ha drog y på plats?!


   
Citera

Haha, varför skulle "han" vilja döda dig?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att döda dig måste ju kännas som en värd risk när man precis muckat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carlin:

Haha, varför skulle "han" vilja döda dig?

Delvis så har han ju inga spärrar och är våldsam, någon diagnos finns också samt en visst drogbruk. Han kan ha fått för sig något. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han en neger kan du väl prova med att ge honom en banan eller ett set bongotrummor så löser sig allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

att döda dig måste ju kännas som en värd risk när man precis muckat

Menar inte uttryckligen döda, men alltså någon form av obehaglighet känns inte främmande.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Är han en neger kan du väl prova med att ge honom en banan eller ett set bongotrummor så löser sig allt.

Men snälla, hur dum tror du att jag är? Visst jag har kriminella polare, men negervänner???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Men snälla, hur dum tror du att jag är? Visst jag har kriminella polare, men negervänner???

Började undra. Och det gör ju hela situationen något mer komplicerad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Menar inte uttryckligen döda, men alltså någon form av obehaglighet känns inte främmande.[sad]

Mm även om det inte är hans avsikt och det är som han säger så brukar ju folk av hans typ enligt min erfarenhet kunna bli lite extra beräkneliga under inflytande av substanser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

ännu värre, inte ha drog y på plats?!

Fniss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle det vara så att du inte trollar så har jag varit i liknande situationer själv med "kompisar" som är lite uppåt väggarna på det sättet. Sätt hårt mot hårt och gör inget du inte vill.


   
SvaraCitera

dekadent:

Delvis så har han ju inga spärrar och är våldsam, någon diagnos finns också samt en visst drogbruk. Han kan ha fått för sig något.

Pff, man up! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm även om det inte är hans avsikt och det är som han säger så brukar ju folk av hans typ enligt min erfarenhet kunna bli lite extra beräkneliga under inflytande av substanser.

Ja. Har skrivit en massa frågor och får typ till svar "kom nu bror"

[bigsmile][sad]

Carlin:

Pff, man up!

Hur menar du nu? Han skulle med 90% säkerhet kunna döda vem som helst, precis som du eller jag skulle kunna göra. Om jag tänker att nä nu är måttet rågat med kalle, jag bjuder hem honom och slår honom i bakhuvudet med en stekpanna, voila.

Rymdpirat:

Skulle det vara så att du inte trollar så har jag varit i liknande situationer själv med "kompisar" som är lite uppåt väggarna på det sättet. Sätt hårt mot hårt och gör inget du inte vill.

Halvtrollar, det verkar dock skumt. Det jag är mest orolig för är att han ljög och typ har en etta + farsans whiskey hemma eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Ja. Har skrivit en massa frågor och får typ till svar "kom nu bror"

Ah, betryggande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ah, betryggande.

Hahaha. [bigsmile]


   
SvaraCitera