Aviseringar
Rensa alla

tror att mcluver har något fuffens på gång


Ämnesstartare

...samt att han gillar mitt band.

postade nyligen ett youtubeklipp på um, som jag nyligen hade laddat upp. och vad har dykt upp på "suggestions" sedan dess?

inte något direkt relaterat.

hur ska jag tolka detta?


   
Citera
Ämnesstartare

INTE NU IGEEEEEEEEEN [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver är ju typ kriminell [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

INTE NU IGEEEEEEEEEN [cry]

ägd.

men seriöst, kolla mitt bands video. det ligger där på suggested.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

hur ska jag tolka detta?

Ta det som ett tecken, en frälsning och en chans att ta något vackert till ditt hjärta! [love]

Kinas historia ska börja med MIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ägd.

jag ser! [sad] blir oroad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Ta det som ett tecken, en frälsning och en chans att ta något vackert till ditt hjärta! [love]

osäker. tror dock att jag ska börja med kampanj för att få våra videos att bli "related" med andra videos som målgrupp kan tänkas intresseras för som har få spelningar, det borde inte vara så svårt.

helutuhle:

jag ser! [sad] blir oroad.

känn fruktan. oerhörda mängder fruktan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

osäker. tror dock att jag ska börja med kampanj för att få våra videos att bli "related"

då måste du nog göra så att luver inte kan se era videos! för då kommer ni bara bli related till evert taube och kjell höglund [badgrin]

(eller är det så youtubeförslagen fungerar, att det baseras på vad besökarna tidigare kollat in?)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

/helutuhle

[shake][shake] hur fan lyckades jag skriva från dräparen, jag har aldrig ens loggat ut från helutuhle och framförallt inte loggat in på hans användare. skills... öh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

då måste du nog göra så att luver inte kan se era videos! för då kommer ni bara bli related till evert taube och kjell höglund [badgrin]

får göra något åt det.

Dräparen:

(eller är det så youtubeförslagen fungerar, att det baseras på vad besökarna tidigare kollat in?)

ungefär så. vad andra personer som kollat på ett klipp kollat in tidigare och kollar in senare, det är förmodligen en hel del voodoo inblandat också, angående vad som påverkar i olika utsträckning. taggar på video och namn, osv, påverkar också en hel del. men jag har inte skitbra koll på exakt hur systemet fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för övrigt är detta min tillfälliga låtbesatthet. ska trakassera helutuhle hela dagen imorgon med att sjunga på den [love]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

men seriöst, kolla mitt bands video. det ligger där på suggested.

Ser bara skräp som inte kan vara ditt band. Eller heter det "flickan I havanna"? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

för övrigt är detta min tillfälliga låtbesatthet. ska trakassera helutuhle hela dagen imorgon med att sjunga på den [love]

vilken tur att jag har skola till klockan 18 då!!!!!

Macktorsken:

Ser bara skräp som inte kan vara ditt band. Eller heter det "flickan I havanna"? [smile]

hahahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ser bara skräp som inte kan vara ditt band. Eller heter det "flickan I havanna"? [smile]

inte på suggested på kinesiska muren. men av principskäl så startar jag inte två trådar som direkt kan kopplas till samma grej. eller ja, vafan.

den. suggested.


   
SvaraCitera