Aviseringar
Rensa alla

tror att mcluver har något fuffens på gång


Leijonsparf:

den. suggested.

finns det ingen annan?

Leijonsparf:

inte på suggested på kinesiska muren.

Trodde du menade det först. Vart konfunderad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

finns det ingen annan?

ingen annan vad?


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

ingen annan vad?

låt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

INTE NU IGEEEEEEEEEN

hahahahahaha ågu [love]älskar er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

låt

med mitt band? jo, hinkvis. men ingen som finns uppe på youtube, och för stunden inte direkt någon annanstans heller. men vi släpper skit i februari, och med tanke på hur mycket tid och energi vi ägnar åt marknadsföring så lär du märka det.

om du inte syftar på låtar av evert taube, då får du fråga herr luver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

om du inte syftar på låtar av evert taube, då får du fråga herr luver.

[love]

Idoufe:

hahahahahaha ågu [love]älskar er

[love] äh! du är inte så dum du heller.

Leijonsparf:

februari

härligt! ser framemot det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns denna låt, inte kineslåten, utan Mörknäs! Och han den söta som spelar gitarr och inte bas. (lärt mig det nu)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

härligt! ser framemot det.

du får lägga till sidan på rss-läsare of choise, så att du har koll. tror att jag ska avstå från att starta en tråd om releasen, faktiskt, blir roligare så. men folk lär märka ändå, i alla fall om de bor i mellansverige och/eller befolkar internet.

isola:

Minns denna låt, inte kineslåten, utan Mörknäs! Och han den söta som spelar gitarr och inte bas. (lärt mig det nu)

vet att du minns honom, håller koll på vilka googlesökningar som leder till att folk kommer in på cultofanomie.se. kan inte för mitt liv föreställa mig vilken annan som skulle googla "cult of anomie herr gitarrist". så jävla många finns det inte som vill ligga med honom, ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vet att du minns honom, håller koll på vilka googlesökningar som leder till att folk kommer in på cultofanomie.se. kan inte för mitt liv föreställa mig vilken annan som skulle googla "cult of anomie herr gitarrist". så jävla många finns det inte som vill ligga med honom, ändå.

Hahah <3 har faktiskt ej uppmärksammat att ni har en sida, men ska kolla! Ska googla fint också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hahah <3 har faktiskt ej uppmärksammat att ni har en sida, men ska kolla! Ska googla fint också.

vem fan är det i så fall? detta måste fan tas reda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vem fan är det i så fall? detta måste fan tas reda på.

Han själv? [crazy]
Blev besviken över att google inte länkar till er utan till en massa annat om man inte endast skriver bandnamnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han själv? [crazy]
Blev besviken över att google inte länkar till er utan till en massa annat om man inte endast skriver bandnamnet.

vad googlade du då? vi kommer i regel rätt högt upp i googlerankningen om man söker på något nära relaterat. visserligen brukar jag inte googla annat än bandnamnet ibland när jag inte orkar ändra till adressfältet snarare än google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har visst ovetandes sett herr Leijonsparf live, mindblowing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vid närmare eftertanke, några av de knepigare träffar vi har är:

märkningar på xlr kontakt
meinhof gemener
vad utmärker propaganda ?
skål, proletärer
frånfälle

och, sist men inte minst:

tågtider arvika

jag menar, vafan? ibland undrar jag vad google håller på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Har visst ovetandes sett herr Leijonsparf live, mindblowing

vadå, var/när?


   
SvaraCitera