Aviseringar
Rensa alla

Tror du att vi har fått besök utav utomjordingar?


Ämnesstartare

Så tror du att vi har fått besök utav utomjordingar både i dåtid och nutid, Samt att dom har landat här på jorden och haft kontakt med våra regeringar och att dom har kraschat här också och förts till hemliga baser i världen, Area 51 är ett exempel.
Men att detta mörkläggs utav dom flesta regeringar i världen, p.g.a att man är rädd att allmänheten ska drabbas av panik om dom fick reda på sanningen att vi har blivit kontaktade.

Ni som är för denna teori ta upp lite varför ni är för det och hur det går att bevisa att usa regering t.e.x vill dölja sanningen?

Ni som är emot ta och förklara varför ni tror att dessa är bara moderna myter, tex att skrämma alla etc. och kan ni ta med fakta om varför det är så samt hur ni kan bevisa det.

btw tog upp det här eftersom Aftonbladet hade en liknande sak.
personligen tror jag inte på att utomjordingar har besökt oss eller kommer att göra det. Men jag är alltid öppen sinnad så om ni som är för kan komma med bra bevis för så ser jag fram emot det.
en sak till inga oseriösa argument om ni är för eller emot tack.


   
Citera

Capelon:

Aftonbladet

Lita inte på dem.

Personligen har jag lite svårt att föreställa mig att vi skulle vara det enda levande i detta universum.

Och ifall de vart här, så är de högre utvecklade än oss, dvs de har inte bestämt sig för att döda oss ännu.

Att bevisa att u.s.a's regering ljuger är inte lätt, dock vet de flesta om det.


   
SvaraCitera

Då jag inte tror vi är ensamma i universum tvekar jag starkt på att någon utomjordisk varelse har varit här. Hade de varit det hade de antingen utplånat oss eller tagit kontakt.


   
SvaraCitera

Capelon:

bevis

Bevis var det ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte på det ett skit


   
SvaraCitera

En konspirationsteori som det är att utomjordingar har kontaktat oss och att Area 51 har en massa bevis för att utomjordingar existerar är precis omöjlig att motbevisa eller att bevisa.

Man kan inte söka efter bevis för det ena eller andra, antingen tror man på konspirationsteorier eller så tror man inte på det.

Just det, jag skriver TROR. Inte vet.

Jag är dock övertygad om att jorden inte är det enda stället där utomjordiskt liv kan existera och därmed uppkomma. Jag tror därför att det finns utomjordiskt liv, men jag tror också att 1) antingen att de inte har fått reda på våran existens eller 2) de har upptäckt vår existens men inte tagit kontakt med oss.

Det är mina åsikter, tanker och vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem vet, vi kanske hade utomjordingar på besök för miljoner år sedan, men son avled av vårt, för deras del, bistra klimat?


   
SvaraCitera

Visst tror jag att det finns utomjordingar. Det är snarare naivt att tro att jorden är den enda planeten med liv. Men om dom har besökt oss vet vi inte, man kan bara tro. Det är då ingen som (vad jag vet) har gått ut med att ha stått öga mot öga med en alien.... och vara trovärdig.
Att regeringarna gömmer info om aliens låter lite långsökt. Dom vet nog inte så mycket som folk vill tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget skäl att tro det, så jag tror inte det.
Finner det osannolikt att inget annat liv i hela universum någonsin funnits eller kommer finnas, men finner det onödigt att överväga om de någonsin varit här då inget tyder på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

Så tror du att vi har fått besök utav utomjordingar både i dåtid och nutid, Samt att dom har landat här på jorden och haft kontakt med våra regeringar och att dom har kraschat här också och förts till hemliga baser i världen, Area 51 är ett exempel.

Nej.

Capelon:

Men att detta mörkläggs utav dom flesta regeringar i världen, p.g.a att man är rädd att allmänheten ska drabbas av panik om dom fick reda på sanningen att vi har blivit kontaktade.

Tvivlar på att det skulle mörkas på grund av respekt för allmänheten, mer troligt att det skulle mörkas för att utvinna nya tekniker för att få ett försprång i rustningen.

Capelon:

Ni som är emot ta och förklara varför ni tror att dessa är bara moderna myter, tex att skrämma alla etc. och kan ni ta med fakta om varför det är så samt hur ni kan bevisa det.

För att någon skulle kunna resa till Jorden skulle de behöva warpspeed, och så vitt jag vet går det inte att återskapa hur stora motorer man än har, man måste resa genom dimensioner eller nåt, inte så insatt.

Däremot är jag övertygad om att det finns liv utöver oss i rymden.


   
SvaraCitera

kanske det


   
SvaraCitera

VEM VET DET KANSKE ÄR VI SOM ÄR UTOMJORDINGARNA!!!!
OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, jag bor med 4 stycken här hemma [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

DET KANSKE ÄR VI SOM ÄR UTOMJORDINGARNA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dölja sanningen? man räknas som puckad i huvet om man säger att det finns utomjordingar i media[tard]


   
SvaraCitera