Aviseringar
Rensa alla

Tror du på Big Bang?


Ämnesstartare

Snällasvara:
Kanske att big bang skapa alla planeter och liknande men att gud skapa alla liv.

Varför tror du det?


   
SvaraCitera

orkar inte bry mig o tro på nåt som hände får så jävla längesen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Han är en legend på det här forumet som skrev om att TV är gud eller nåt tror jag

Haha legend?  Har då aldri hört ngn snacka om hen 


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

Varför tror du det?

Ja du ingen anning. Men om big bang skapa liv vrf blev det inte liv direkt. Livet kom ju typ 10 miljarder år efter big bang.


   
SvaraCitera

Snällasvara:

Ja du ingen anning. Men om big bang skapa liv vrf blev det inte liv direkt. Livet kom ju typ 10 miljarder år efter big bang.

de roliga i de då, hur fan vet man att de va ca 10 miljoner år sen.. en ren jävla gissning bara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

de roliga i de då, hur fan vet man att de va ca 10 miljoner år sen.. en ren jävla gissning bara 

10 miljoner år sedan var efter dinosariuerna dog ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällasvara:

Ja du ingen anning. Men om big bang skapa liv vrf blev det inte liv direkt. Livet kom ju typ 10 miljarder år efter big bang.

På jorden, ungefär 1 miljard år efter att jorden skapades uppstod liv. Det äldsta beviset på liv är 4,1 miljard gammalt.


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

På jorden, ungefär 1 miljard år efter att jorden skapades uppstod liv. Det äldsta beviset på liv är 4,1 miljard gammalt.

Ja men vrf uppstod inte liv direkt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snällasvara:

Ja men vrf uppstod inte liv direkt då?

Liv är riktigt riktigt komplicerat.


   
SvaraCitera

Patriarkatet:

10 miljoner år sedan var efter dinosariuerna dog ut

miljarder******************************* tydligen äre sö jävlans noga mä all värdelös jävla dretfanskap i denna jävla cp världen!! säkert skrivit fel på fler ställen!!!


   
SvaraCitera

Jag ifrågasätter inte The Big Bang tills våra kunniga forskare finner någon annan vettig förklaring. Vad som däremot vore intressant att få reda på är vad som fanns INNAN The Big Bang och hur länge hela universum kan expandera? Finns det en yttre gräns samt hur stor påverkan alla sk Svarta Hål har?


   
SvaraCitera

Bästa teorin jag har hört men tycker inte att den är 100% övetygande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl en lies to children-teori, kan inte säga jag vet så mycket om den egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Haha legend?  Har då aldri hört ngn snacka om hen 

Han nämns ju i varannan post för Guds skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Han nämns ju i varannan post för Guds skull

Ofta haha berätta mer om han 


   
SvaraCitera