Aviseringar
Rensa alla

tror du på den officiella versionen av 9/11?


Ämnesstartare


   
Citera
frukt

Inte för att vara en Proteus (Blink) men nej, jag litar inte på den officiella redogörelsen för attentatet.


   
SvaraCitera
Exner

pippi_långstrump147: nej

Absolut inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
Inte för att vara en Proteus (Blink) men nej, jag litar inte på den officiella redogörelsen för attentatet.

Exner:

Absolut inte.

Tumme upp

blev nåt fel med min andra tråd, vore schysst om någon kunde radera den


   
SvaraCitera

pippi_långstrump147: jadå, inget fuffens här inte 🙂

Vad är det som är osannolikt eller konstigt med den? Var det nåt lurt med terrorbombningarna i London för 10 år sen också kanske? Typiskt jänkare att komma på en massa dumma konspirationer när de stöter på nåt de inte begriper sig på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

Vad är det som är osannolikt eller konstigt med den?

kolla på klippen?


   
SvaraCitera

Tror antingen på hög grad av inkompetens hos Bush-administrationen eller att man lät det ske av politiska skäl. Allt för långtgående konspirationsteorier där man hävdar att amerikanska regeringen själva låg bakom attacken blir lite för mycket för min smak.


   
SvaraCitera

pippi_långstrump147: nej

Det var Israel som gjorde det.


   
SvaraCitera

Al Qaida alla dagar .


   
SvaraCitera

Svårt att få korrektheter på internet om ''konspirationer (om det är det du syftar på?) då 90% är fejkat/påhitt/lögn, feltolkat... Det gäller att ha med sig rejält med förnuft när man forskar om dessa områden.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

jag bryr mig inte tillräckligt för att överväga någon tro


   
SvaraCitera

CIA tränade mujaheddin som Bin Laden var ledare för och han bildade Al Quada. Så om det inte hade varit för USA:s vanliga lägga sig i allt och alla skit så hade det inte hänt antagligen. Men det är om den officella händelsen var på riktigt. Kan ha varit en taktik för att införa Patriot Act och annat sådant.


   
SvaraCitera

Jet fuel can't melt steel beams


   
SvaraCitera

Får dela med mig om min historie-lärarens teori. Han tror att de (CIA/NSA/REGERINGEN) redan visste att en sådan terror-attack skulle inträffa, men de beslutade sig inte att göra någonting åt det. Då det skulle ge dem en skäll till att skjuta upp deras möte om deras (USA) skulder på 3 triljoner. (Har ingen källa på detta).

Om det nu så att detta stämmer, så väljer jag att tro på hans teori. Låter logiskt enligt mig 🙂


   
SvaraCitera