Aviseringar
Rensa alla

Tror du på ödet?


Ämnesstartare

Själv tror jag livet är som ett domino. Varje val du gör har en konsekvens som leder till en annan konsekvens och så fortsätter det.  Så för varje val du gör så sätter du igång en liten eller stor kedjereaktion. Bara lite random natt filosofi då jag inte kan sova haha.  


   
Citera
Ämnesetiketter

Audi :
Själv tror jag livet är som ett domino. Varje val du gör har en konsekvens som leder till en annan konsekvens och så fortsätter det.  Så för varje val du gör så sätter du igång en liten eller stor kedjereaktion. Bara lite random natt filosofi då jag inte kan sova haha.  

Jag tänker ungefär samma som du, fast jag tänker att det inte bara är ett led av dominobrickor, utan att det kommer från alla led, huller om buller. Att det finns någon slags dominoeffekt, men att den är betydligt mer kaosartad än domino i ett led. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeirdTeen:

Jag tänker ungefär samma som du, fast jag tänker att det inte bara är ett led av dominobrickor, utan att det kommer från alla led, huller om buller. Att det finns någon slags dominoeffekt, men att den är betydligt mer kaosartad än domino i ett led. Glad

Alltså det där med kaos är ju för att man ofta har flera kedjereaktioner på samma gång men det är ändä vissa specifika led som man själv valt att vältaGlad. Menar att det är ett logiskt kaos. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ye        


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men jag tror på dig bubben. Shalom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Nej men jag tror på dig bubben. Shalom

Tror på dig med älsklingHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ödet är som en kopp med te som torkat i solen. Det är torrt och bedrövligt med en hint av mint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dillen17:
Ödet är som en kopp med te som torkat i solen. Det är torrt och bedrövligt med en hint av mint.

Jag uppskattar omtanken Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Jag uppskattar omtanken Rodnar

<3


   
SvaraCitera