Aviseringar
Rensa alla

Tror fan jag är intresserad av en tjej i klassen, men lite osäker på hur jag ska göra.


Ämnesstartare

Aa som rubriken sa så är jag förmodligen intresserad av en tjej i min klass. Går första året i gymnasiet nu och i början av skolan så kollade hon in mig ganska mycket, någon gång ibland fick vi ögonkontakt i säkert 3-4 sekunder. Fick under samma tid någon fråga om hon och jag var på g och vilka typer av tjejer jag gillade på min ask. Tog väl inga direkta initiativ mer än att jag skrev på fb en gång (när jag la till henne) i början av gymnasiet och vi pratade väll lite grann där men inte så mycket. 

Men ju längre tiden gått så har hon mer eller mindre slutat kolla in mig. De gånger vi väl kommit i kontakt med varandra så blir hon dock generad och ler lite gulligt medans man pratar med hennes kompis typ. Har inte riktigt pratat med henne utan de har ibland hänt att hon och hennes kompis frågar om något inom skolan typ. 

Nu har iaf tiden gått och jag är nu fast i henne. Jag visar det inte direkt utan spelar självsäker och ointresserad som att hon inte räckte för mig, trots att hon är jävligt fin! Modell hade hon säkert kunnat blivit om hon hade velat. Hon har perfekt kropp och hennes ansikte och leende är något av de finaste jag någonsin sett. 

Som sagt så kollar jag inte in henne jag heller men kan kolla på henne någon gång ibland när läraren diskuterar med henne eller någon annan situation där det "inte är fel att man kollar". Jag har dock konkurrens om samma tjej då jag hört att 2 andra killar som ser bra ut är ute efter henne. En av de killarna har ett jävla självförtroende. Mitt självförtroende är inte bra alls men han har som tur var inte haft någon kontakt med henne riktigt vad jag vet. Försökt ibland bara se till ifall de kollar in varandra som hon och jag gjorde tidigare vilket de inte gjort vad jag sett.

Dåligt självförtroende som jag har men dock en bra självkänsla tyckte jag att de var viktigt att jag såg bäst ut. För att få reda på detta frågade jag några av mina tjejkompisar som jag sa skulle lova att de var ärliga med mig. Enligt de båda jag frågade sa de att jag var en 9:a medans han var en 8:a på en 1-10 skala. Det sa att de bara gick på utseendet då så jag antar att det var ärliga med mig.

Så vad ska jag göra, är det något att satsa på fortfarande eller ska jag skita i henne bara? 


   
Citera

vilken äcklig syn du har på henne  

WinterTime

 är det något att satsa på fortfarande eller ska jag skita i henne bara? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
vilken äcklig syn du har på henne  

Men inte så. Hon är verkligen jätte fin men vet inte riktigt om jag pallar konkurrensen om henne... :/ Enligt mina tjejkompisar så har jag ett utseendemässigt övertag gentemot henne. Vilket jag i mina bra stunder kanske har men nja jag vet inte asså.. 


   
SvaraCitera

WinterTime:

Men inte så. Hon är verkligen jätte fin men vet inte riktigt om jag pallar konkurrensen om henne... :/ Enligt mina tjejkompisar så har jag ett utseendemässigt övertag gentemot henne. Vilket jag i mina bra stunder kanske har men nja jag vet inte asså.. 

tror du på allvar att utseendet spelar någon roll?


   
SvaraCitera

Istället för att tänka att hon e något som ska "satsas på eller inte", gå och lär känna henne bara? Var flörtig så du inte blir friendzone...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:
Istället för att tänka att hon e något som ska "satsas på eller inte", gå och lär känna henne bara? Var flörtig så du inte blir friendzone...

av de du läste nu, tror du hon är intresserad eller inte?


   
SvaraCitera

WinterTime:

av de du läste nu, tror du hon är intresserad eller inte?

är det så viktigt att veta eller? ragga. om hon inte är intresserad lär du märka det senare.


   
SvaraCitera

Om du har lust, får du gärna berätta hur det gick efteråt =)


   
SvaraCitera

ta henne på pattarna och fråga om hon vill knulla.


   
SvaraCitera
b1son

baka en citron kaka
bjud alla i klassen o spara dn största o saftigaste biten till hon

recept:
http://vegoriket.se/citron-och-vallmokaka-fran-senaste-numret-av-vego/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0119linnea:
Om du har lust, får du gärna berätta hur det gick efteråt =)

Jag uppdaterar gärna, men du som är tjej. Vad tror du hon känner för mig? 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

WinterTime: Jag visar det inte direkt utan spelar självsäker och ointresserad som att hon inte räckte för mig,

Jag hade inte brytt mig vidare mycket om någon, om jag bara pratat ytligt med personen och han plötsligt betedde sig såhär.

Var schysst och ta initiativ så får du se vad som händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag hade intearrow-10x10.png brytt mig vidare mycket om någon, om jag bara pratat ytligt med personen och han plötsligt betedde sig såhär.

Var schysst ocharrow-10x10.png ta initiativ så får du se vad som händer.

Om du gillade honom och tyckte han var snygg/fin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbad Jävel:
ta henne på pattarna ocharrow-10x10.png fråga om hon vill knulla.

haha du, vi behöver inte diskutera drömmar nu 😉


   
SvaraCitera

WinterTime:

Jag uppdaterar gärna, men du som är tjej. Vad tror du hon känner för mig? 🙂

Lång ögonkontakt, att inte våga säga så mycket, att hon ler när ni är i varandras närhet kan vara tecken på intresse.

..För att bekräfta detta tycker jag dock att du ska ta kontakt så tidigt som möjligt. Lycka till!


   
SvaraCitera