Aviseringar
Rensa alla

tror inte på att ,am bara kan skriva fem meddeleanden / timme


Ämnesstartare

har skrivit mer än så :s


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

står en tönt o rastar sin hund utanför mitt fönster o gubben KOLAR IN, de ej okej old man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

objektens attraktionskraft är den inledande fasen till fortplantningsakten dvs förutsättningen för allt liv, gubbfan pysslar alltså med meningen med livet, vad gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ja e kille han kan ej fortplanta sig med mig... ja dricker öl o fördriver tiden genom o skriva meningslöst skit på UM;;, va gör du själv??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jorå... du muteras till fortplantningsbar, evolutionen kräver det idag när det finns så mycket homos jämfört med på 1600-talet då dom inte existerade.

Jag dricker också öl, följer fotboll och skriver och läser meningslös skit här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har jag för mig att jag trodde att du och BTA är samma person? o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D blir som jurassic park, life finds a way!!

Öl e ju gott de, vilka spelar? Såg 1 match mellan sverige och argentina(?), rasmus elm drog iväg en cleeaaan frispark i mål sista minuten, jag blev glad då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Varför har jag för mig att jag trodde att du och BTA är samma person? o.O

Vet ej, han e politiskt insatt skåning o ja e alkoholist från sthlm utan egna åsikter :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasmus Elm är en go jävel [love]

Jag följer united borta mot qpr och sedan blire lite fransk fjollfotboll pga med i min trippel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud va meningslöst att kolla på fransk fotboll 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså öl e gott osv men krävs så jävla mkt spring till toan för o kunna bli full, svinjobbigt ilandsproblem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte annat än hålla med dig, iaf för det mesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m0d3k4k4n:

Asså öl e gott osv men krävs så jävla mkt spring till toan för o kunna bli full, svinjobbigt ilandsproblem

Du får ju ett perfekt supply av tomma flaskor som du kan fylla efter ett tag, det är ett kretslopp eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om fransk fotboll eller öl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, nej men de burkar ju 🙁


   
SvaraCitera