Aviseringar
Rensa alla

tror jag är galen


Ämnesstartare

hela tiden känns det som om någon iakttar mig, särskilt när jag äter.
som om någon kan ser och höra alla misstag jag gör - hetsäta, spy, fejka vara sjuk för att jag inte orkar, skära mig, dricka, ta tabletter, slå sönder knogarna i väggen, gråta, missförstå saker, bli avundsjuk, ljuger osv.

det är som om någon hånar mig, skrattar åt mig när jag gör fel. och så är det en röst i bakhuvet som pekar ut alla mina brister, förklarar för mig att alla ljuger när de säger något bra om mig. får mig att sluta lita på folk, de ljuger alltid.

är jag galen?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till bup.


   
SvaraCitera

Dåligt självförtroende?

sötnos:

Gå till bup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, du är deprimerad! elle så är du bara utefter uppmärksamhet![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitches be crazy dawg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

elle så är du bara utefter uppmärksamhet!

nej, känns bara lite galet att hela tiden tro att någon annan - förutom jag - vet vad jag gör även när ingen anna e hemma "/

YaBasta:

Nej, du är deprimerad!

är jag?

sötnos:

Gå till bup.

brukad gå dit men min gamla hjärnskrynklare var fett jobbig, pressade mig på en massa saker och blev ständigt otålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

bitches be crazy dawg

sluta spamma min trådar [mad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

brukad gå dit men min gamla hjärnskrynklare var fett jobbig, pressade mig på en massa saker och blev ständigt otålig

Byt då. Förstår inte varför folk ger upp bara de får en psykolog/behandlare/whatever som de inte är nöjda med. Byt! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e du tolv år? ja, du låter sjuk. sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

är jag?

kanske!... annars på minner du om mej själv när jag bara gick hemma å glodde ett år, men du är 12 borde gå i skolan å skit! så nå sånt borde de inte va! gör nå undersökning på bup eller va fan de heter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Byt då. Förstår inte varför folk ger upp bara de får en psykolog/behandlare/whatever som de inte är nöjda med. Byt!

jo jag ska börja gå dit snart igen, om ganska länge, eftersom mina föräldrar upptäckte några skärsår

YaBasta:

kanske!... annars på minner du om mej själv när jag bara gick hemma å glodde ett år, men du är 12 borde gå i skolan å skit! så nå sånt borde de inte va! gör nå undersökning på bup eller va fan de heter..

behöver man inte någon slags föräldrars intygande elr så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

behöver man inte någon slags föräldrars intygande elr så?

ingen aning.. men förmodligen efter som du är 12 så bör du väll ha en förmyndare eller va de heter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

jo jag ska börja gå dit snart igen, om ganska länge, eftersom mina föräldrar upptäckte några skärsår

Varför om ganska länge? [shake] Gå dit så snart du kan, och ta tag i dina problem istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

ingen aning.. men förmodligen efter som du är 12 så bör du väll ha en förmyndare eller va de heter!

då vill jag nog inte köra något test, kanskee be om ångestdämpande eller anti-depressiva dock. tror inte man behöver någon förmyndare då

sötnos:

Varför om ganska länge? Gå dit så snart du kan, och ta tag i dina problem istället.

eftersom jag redan har varit där och utesluter den jag hade förut så kommer jag behöva vänta typ aslänge, så jävla drygt


   
SvaraCitera