Aviseringar
Rensa alla

tror jag är gravid..


Ämnesstartare

bort med den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN ÅLDER TACK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EJ EKONOMI OSV ÄR OCKSÅ BRA INFORMATION!


   
SvaraCitera

Jag gillar att gå emot flocken. Behåll ditt barn, oavsett vad. Har du ej en stadig pappasituation, se till att skaffa ett nytt fast förhållande jävligt snart och inbilla den nye att ungen är hans.


   
SvaraCitera

Jag vet att jag inte är gravid.


   
SvaraCitera

Om ni hade sex för mindre än 5 dagar sen ta ett dagen efter piller.. =)


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att du ska fråga ett par randoms på ett UNGDOMsforum om ett sådant stort beslut. Tänk verkligen efter! Vill DU behålla det här barnet? Kommer du klara av att vara mamma? Vad säger din hjärna, men framförallt ditt hjärta?

Sätt dig ned med dig själv och känn efter... tänk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Om ni hade sex för mindre än 5 dagar sen ta ett dagen efter piller.. =)

Möngö


   
SvaraCitera

Sovande:

Möngö

menar du många? haha


   
SvaraCitera

Gör att graviditetstest för att få reda om du faktiskt är det, och om det visar sig att du är det så gör du abort, och är du inte det så firar du med kaka. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creative25:

Detta är inte rätt tillfälle för att skoja. Prata med en barnmorska och fråga henne om vilken oberoende rådgivning du kan få (gratis). De säger ju inte hur du ska göra, bara du själv som kan avgöra, men genom att prata igenom saker kan det bli lite lättare (förutsatt att teraupeuten är bra).

Tack för ditt tips, jag tror det skulle hjälpa att prata med någon vettig om detta. Slut ändan så är det ju ändå bara jag som kan avgöra detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag gillar att gå emot flocken. Behåll ditt barn, oavsett vad. Har du ej en stadig pappasituation, se till att skaffa ett nytt fast förhållande jävligt snart och inbilla den nye att ungen är hans.

Jag kan inte bara behålla det, det finns mycket att tänka igenom det är ett stort steg men jag skulle inte ha någonting emot att behålla det. Jag älskar barn och jag vet att jag skulle bli en bra mamma.


   
SvaraCitera

Boom boom boom let me here you say way-ooh ( way-ooh)
Me say boom boom boom now everybody say way-ooh ( way-ooh)

Det jag ville säga med det där, är att det är lika mycket info som din tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag tycker inte att du ska fråga ett par randoms på ett UNGDOMsforum om ett sådant stort beslut. Tänk verkligen efter! Vill DU behålla det här barnet? Kommer du klara av att vara mamma? Vad säger din hjärna, men framförallt ditt hjärta?

Sätt dig ned med dig själv och känn efter... tänk.

Ja jag får ta och göra det. Tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Det jag ville säga med det där, är att det är lika mycket info som din tråd.

Ja men säger man allt för mycket så får man ju bara dumma svar. Så det kändes bäst att inte skriva så mycket


   
SvaraCitera