Aviseringar
Rensa alla

Tror jag blir bög?


Ämnesstartare

Hej, jag är ny här men skulle vilja börja med att skapa en tråd.

jag har ett litet "problem" så att säga, jag har länge vetat att jag är bi men nu senaste månaden har jag pratat med en väldigt intressant kille.

Och helt plötsligt känner jag ingen som helst attraktion för den kvinnliga kroppen över huvudtaget, jag brukade se på straight porr o sånt väldigt ofta, men nu helt plötsligt är det bara gay porr som gäller :O, och sen blir jag inte riktigt helt upphetsad som när jag såg på straight porr, men ändå nu kan jag inte ens se på det känns det som.

Skulle uppskatta något sorts svar vad ni tror om det här, om någon varit med om liknande eller om det kanske bara är så att jag är i nått sorts stadie just nu... så att säga.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är väl bög.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Du är väl bög.

Jo, så tänkte jag med, men jag tänder inte på killars kroppar, de är bara könet xD. kanske inte spelar någon roll iofs.


   
SvaraCitera

Det är ju lite av en gråzon det där med sexualitet. Gör det som känns bra ba. [y]


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

de är bara könet

Snoppfixerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Snoppfixerad?

Jag vet inte, det är väll möjligt.

men känns så konstigt att det bara vänt helt plötsligt, förr var det bara tjejer som gällde vad jag minns, men nu är det helt åt andra hållet.


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

men känns så konstigt att det bara vänt helt plötsligt, förr var det bara tjejer som gällde vad jag minns, men nu är det helt åt andra hållet.

hur gammal är du?

Måste det vara ett problem överhuvudtaget, låt det vara kul så länge det varar och testa dig fram med killar. Du lär ju upptäcka ifall du tex kan bli kär i en kille och vilja ha sex med killar framför tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

hur gammal är du?

19

Ingemarsdotter:

Måste det vara ett problem överhuvudtaget, låt det vara kul så länge det varar och testa dig fram med killar. Du lär ju upptäcka ifall du tex kan bli kär i en kille och vilja ha sex med killar framför tjejer.

Mja, problem är det väl inte, men det är ju bara det att jag känner mig så jäkla osäker och förvirrad i min sexualitet just nu.


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

Mja, problem är det väl inte, men det är ju bara det att jag känner mig så jäkla osäker och förvirrad i min sexualitet just nu.

Image


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

jag känner mig så jäkla osäker och förvirrad i min sexualitet just nu

som sagt, ha kul med det, du kommer förr eller senare att upptäcka vad som känns rätt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

som sagt, ha kul med det, du kommer förr eller senare att upptäcka vad som känns rätt[y]

hehe, tack 🙂 [y]


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

jag har ett litet "problem" så att säga

Ser inte riktigt problemet men du får väl testa att vara med en kille?

Men låter ganska homo tycker jag, noll intresse för kvinnokroppen, stort intresse för kuk [bigcheers]


   
SvaraCitera

Som sagt är det bara att utforska, testa gränserna. Det går ofta av sig självt.


   
SvaraCitera

Valpen:

stort intresse för kuk

e du verkloigen 14? 😛


   
SvaraCitera

mednyafriskatag:

e du verkloigen 14? 😛

Nej, egentligen är jag en 400år gammal förtrollad brödrost från mars ^^


   
SvaraCitera