Aviseringar
Rensa alla

tror min hund uppmanar mig till att börja banta


Blivande_japan:

har inte lika dålig andedräkt, så det funkar inte

ät något stinkande först då!

Blivande_japan:

dessutom kommer hon bara försöka slicka mig i munnen eller nysa på mig

varför skulle hon vilja hångla eller stänka ner dig med sina kroppsvätskor om hon tyckte du var tjock? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är sant. Ska ärligt säga att jag inte hade en tanke på detta. [shake] Vilken tur att jag inte är din hunds dietist!

ja, det är nog tur!

Zapetta:

Jag får ångest nu för att jag vet att jag också borde röra mer på mig..

förlåt![sad]

sarkasm:

ät något stinkande först då!

tror hon bara skulle gilla det![sad]

sarkasm:

varför skulle hon vilja hångla eller stänka ner dig med sina kroppsvätskor om hon tyckte du var tjock? [wink]

jag kanske ser ut att smaka gott..?[sad]


   
SvaraCitera

min balans är helt fucked up också. det är studentkilona som satt sig som ett berg. [sad]

ändå rör jag på mig massvis på jobbet, samt äter som jag brukar. det kanske är sistnämnda som är boven i dramat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

min balans är helt fucked up också. det är studentkilona som satt sig som ett berg. [sad]

ändå rör jag på mig massvis på jobbet, samt äter som jag brukar. det kanske är sistnämnda som är boven i dramat..

ah, tror det är att jag fick besök av min bror, drack cola varje dag och åt massa godis/b&j som är min bov[blush][blush]

men lär gå ner snart igen. min kropp verkar gill att väga 63, för den återvänder alltid dit[shake]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah, tror det är att jag fick besök av min bror, drack cola varje dag och åt massa godis/b&j som är min bov

äter och dricker också massa skit. måste verkligen börja minska på det.

Blivande_japan:

men lär gå ner snart igen. min kropp verkar gill att väga 63, för den återvänder alltid dit

skönt att den "återställer" sig själv. vet ej om min gör. [sad] får avvakta och se. eller ah, vill ändå ta upp träningen igen snart, så då kanske!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

skönt att den "återställer" sig själv. vet ej om min gör. [sad] får avvakta och se. eller ah, vill ändå ta upp träningen igen snart, så då kanske!

har säkert mer med djupt rotade vanor att göra än intelligent kropp gissar jag[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har säkert mer med djupt rotade vanor att göra än intelligent kropp gissar jag

förmodligen [blush]


   
SvaraCitera