Aviseringar
Rensa alla

Tror min receptionist gillar mig


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett problem, jag går i gymnasiet och jag tror min receptionist gillar mig.  Jag har inte märkt det förut för att jag har haft mkt att tänka på, men hon säger typ bara hej till mig när jag kommer till skolan. Tror jag iaf. Är nästan säker på det för har sett folk komma in och då har hon inte sagt hej. Våra blickar har mötts väldigt många ggr och nu på julavslutningen så var det liksom nästan jobbigt. Våra blickar möttes 3-4 ggr när alla sjöng jullåtar och tittade ner. Så jag vet att hon har bara kollat på mig. När jag hade varit på toa så kom jag in och då kollade hon på mig direkt och jag typ bara log mot henne. En annan sak är att jag inte vet om jag är bisexuell, kan tänka mig ligga med tjejer men tror inte jag kan bli kär i tjejer. Men det känns ändå som det, iaf nu när hon har fattat tycke om mig. Vad ska jag göra? Jag har hennes instagram och jag vet att hon är skild. Hjälp mig! Vill försöka göra något, men ändå inte...vi är en liten skola


   
Citera

Hur gammal är du och hur gammal är hon?


   
SvaraCitera

Man måste vara trevlig på jobbet , därför hälsar hen.


   
SvaraCitera

Beroende på ålder osv så kan du ju se var det leder. Om inte annat så är det ju trevligt att hälsa. Vore fint om fler människor gjorde. Så jävla fult när folk ignorerar trappstädare och dyl.


   
SvaraCitera

Nej tror inte det.. tror du låter fantasin skena iväg lite nu 


   
SvaraCitera